Distance Seminar

Seminar on topic “Psychological work with children with ASD”

On February 24, 2021, on the initiative of the RPPC DEPARTMENT OF CONTENT DEVELOPMENT a seminar-discussion for RPPC and RPPSCs psychologists was carried out. The seminar-discussion was conducted by lecturer of YSPU and Content Development Department specialist, PhD in Psychology Alina Manukyan.

The topic of the seminar was “Psychological work with children with ASD”

Issues related to the ritual regulation of children with ASD were discussed:

✦ desire to keep the world unchanged

✦ child’s attitude to the word addressed to him

✦ emotional overload

✦ self-awareness

✦ relation normalization

The seminar was held with active discussions. Specialists shared their experience and problems. During the seminar, professional clarifications and guidances were given.

Seminar-discussions for RPPSCs psychologists will be periodic and continuous.

«Երեխաներին տրամադրվող առաջին հոգեբանական աջակցության յուրահատկությունները արտակարգ իրավիճակներում» թեմայով վեբինար

Հոկտեմբերի 5-ին Հանրապետական մանկավարժահոգեբանական կենտրոնի կողմից իրականացվեց առցանց վեբինար՝ ZOOM հարթակի միջոցով։ Վեբինարի թեման էր՝ «Երեխաներին տրամադրվող առաջին հոգեբանական աջակցության յուրահատկությունները արտակարգ իրավիճակներում»։ Բանախոս՝ ՀՊՄՀ հոգեբան, հ.գ.թ. Ալինա Մանուկյան:

Թեման արդիական էր և կարևոր։

Վեբինարն ուղեկցվեց կառուցողական և արդյունավետ քննարկումներով:

«Բուլլինգ և կոնֆլիկտներ դպրոցում․ կանխարգելում և միջամտություն» թեմայով սեմինար-դասընթաց

Հունիսի 29-ին և 30-ին տեղի ունեցավ «Բուլլինգ և կոնֆլիկտներ դպրոցում․ կանխարգելում և միջամտություն» թեմայով առցանց սեմինար-դասընթաց՝ նախատեսված ՀՄԿ մասնագետների համար։

Սեմինարի բանախոսն էր Civil Society Institute / Քաղաքացիական հասարակության ինստիտուտի տնօրեն, կոնֆլիկտների կառավարման մասնագետ Արտակ Կիրակոսյանը։

Բովանդակություն.

✦ Ինչ է սոցիալական կոնֆլիկտը, կոֆլիկտների խորացման փուլերը, կոնֆլիկտի միջամտության ձևերը` ըստ փուլերի:

✦ Բուլլինգի դեմ պայքարի երկու հիմնասյուները` կանխարգելում և միջամտություն, տարիքային առանձնահատկությունները և կոնֆլիկտները դպրոցում:

✦ Միջնորդությունը դպրոցում` որպես կանխարգելման արդյունավետ մեխանիզմ։

Դասընթացն անց է կացվել «Սովորել Աննա Ֆրանկի հետ» ծրագրի շրջանակներում, որն իրականացնում է Քաղաքացիական հասարակության ինստիտուտը՝ Վրաստանում և Հայաստանում Նիդերլանդների դեսպանատան ֆինանսական աջակցությամբ:

«Կարո՞ղ եմ ես էլ խաղալ, կամ գրքեր, որոնք կարող են ապահովել բոլոր սովորողների մասնակցությունը»
թեմայով սեմինար-դասընթաց

Վստահաբար կարելի է ասել, որ կարդալ և գրել սովորելը երեխայի զարգացման կարևոր նվաճումներից են: Երեխաները կարդում են ինչպես իրենց ուսուցիչների, այնպես էլ ընկերների և ընտանիքի անդամների հետ: Իսկ եթե որևէ մեկը դժվարություններ ունենա կարդալ և գրել սովորելիս, ապա հնարավո՞ր է արդյոք ընթերցանության դասավանդման այնպիսի փորձ ձևավորել, որն իր մեջ ներառի տարբեր սովորողների, հաշվի առնի նրանց առանձնահատուկ կարիքները և ապահովի յուրաքանչյուր երեխայի մասնակցությունը:

Ահա այս հարցերի շուրջ խոսեց Հայկուհի Ադամյանը` ներկայացնելով «Կարո՞ղ եմ ես էլ խաղալ, կամ գրքեր, որոնք կարող են ապահովել բոլոր սովորողների մասնակցությունը» թեմայով սեմինար-դասընթացը: