Սեմինար-խորհրդատվություն ՏՄԱԿ-ների և ՀՄԿ լոգոպեդների համար
Մարտի 31-ին ՀՄԿ Բովանդակային մշակումների բաժնի նախաձեռնությամբ տեղի ունեցավ առցանց սեմինար-խորհրդատվություն ՏՄԱԿ-ների և ՀՄԿ լոգոպեդների համար: Սեմինարավար՝ ՀՊՄՀ դասախոս, մ.գ.թ., ՀՄԿ Բովանդակային մշակումների բաժնի մասնագետ Էմիլյա Թադևոսյանը մասնակիցներին ներկայացրեց «Դիսլալիա» և «Դիզարտրիա» թեմաներին առնչվող խնդիրները և դրանց ուղղությամբ իրականացվող գործնական աջակցության մոտեցումներն ու եղանակները:
Սեմինար-խորհրդատվությունն անցավ հարցուպատասխաններով, ակտիվ քննարկումներով:
«Աուտիստիկ սպեկտորի խանգարում ունեցող երեխաների հետ տարվող հոգեբանական աշխատանքները»
թեմայով սեմինար
2021թ. փետրվարի 24-ին ՀՄԿ բովանդակային մշակումների բաժնի նախաձեռնությամբ տեղի ունեցավ սեմինար քննարկում ՀՀ ՏՄԱԿ-ների և ՀՄԿ հոգեբանների համար, որը վարեց հոգեբանական գիտությունների թեկնածու, ՀՊՄՀ դասախոս, ՀՄԿ բովանդակային մշակումների բաժնի մասնագետ Ալինա Մանուկյանը:
Սեմինարի թեման էր՝ «Աուտիստիկ սպեկտորի խանգարում ունեցող երեխաների հետ տարվող հոգեբանական աշխատանքները»:
Հարցուպատասխանի միջոցով քննարկվեցին նաև աուտիստիկ սպեկտորի խանգարումներ ունեցող երեխաների ռիտուալների՝ աշխարհն անփոփոխ պահելու ջանքերի, իրեն ուղղված խոսքի նկատմամբ երեխայի ունեցած վերաբերմունքի, զգայական ծանրաբեռնվածության, սեփական «ես»-ի գիտակցման, փոխհարաբերությունների կարգավորման հետ կապված հարցեր:
Սեմինարն ընթացավ ակտիվ քննարկումներով, մասնագետները կիսվեցին սեփական փորձով, խնդիրներով, որոնց տրվեցին մասնագիտական պարզաբանումներ ու ուղղորդումներ:
ՏՄԱԿ-ների հոգեբանների հետ կազմակերպվող սեմինարները կկրեն պարբերական և շարունակական բնույթ:
«Երեխաներին տրամադրվող առաջին հոգեբանական աջակցության յուրահատկությունները արտակարգ իրավիճակներում» թեմայով վեբինար
Հոկտեմբերի 5-ին Հանրապետական մանկավարժահոգեբանական կենտրոնի կողմից իրականացվեց առցանց վեբինար՝ ZOOM հարթակի միջոցով։ Վեբինարի թեման էր՝ «Երեխաներին տրամադրվող առաջին հոգեբանական աջակցության յուրահատկությունները արտակարգ իրավիճակներում»։ Բանախոս՝ ՀՊՄՀ հոգեբան, հ.գ.թ. Ալինա Մանուկյան:
Թեման արդիական էր և կարևոր։
Վեբինարն ուղեկցվեց կառուցողական և արդյունավետ քննարկումներով:
«Բուլլինգ և կոնֆլիկտներ դպրոցում․ կանխարգելում և միջամտություն» թեմայով սեմինար-դասընթաց
Հունիսի 29-ին և 30-ին տեղի ունեցավ «Բուլլինգ և կոնֆլիկտներ դպրոցում․ կանխարգելում և միջամտություն» թեմայով առցանց սեմինար-դասընթաց՝ նախատեսված ՀՄԿ մասնագետների համար։
Սեմինարի բանախոսն էր Civil Society Institute / Քաղաքացիական հասարակության ինստիտուտի տնօրեն, կոնֆլիկտների կառավարման մասնագետ Արտակ Կիրակոսյանը։
Բովանդակություն.
✦ Ինչ է սոցիալական կոնֆլիկտը, կոֆլիկտների խորացման փուլերը, կոնֆլիկտի միջամտության ձևերը` ըստ փուլերի:
✦ Բուլլինգի դեմ պայքարի երկու հիմնասյուները` կանխարգելում և միջամտություն, տարիքային առանձնահատկությունները և կոնֆլիկտները դպրոցում:
✦ Միջնորդությունը դպրոցում` որպես կանխարգելման արդյունավետ մեխանիզմ։
Դասընթացն անց է կացվել «Սովորել Աննա Ֆրանկի հետ» ծրագրի շրջանակներում, որն իրականացնում է Քաղաքացիական հասարակության ինստիտուտը՝ Վրաստանում և Հայաստանում Նիդերլանդների դեսպանատան ֆինանսական աջակցությամբ:
«Կարո՞ղ եմ ես էլ խաղալ, կամ գրքեր, որոնք կարող են ապահովել բոլոր սովորողների մասնակցությունը»
թեմայով սեմինար-դասընթաց
Վստահաբար կարելի է ասել, որ կարդալ և գրել սովորելը երեխայի զարգացման կարևոր նվաճումներից են: Երեխաները կարդում են ինչպես իրենց ուսուցիչների, այնպես էլ ընկերների և ընտանիքի անդամների հետ: Իսկ եթե որևէ մեկը դժվարություններ ունենա կարդալ և գրել սովորելիս, ապա հնարավո՞ր է արդյոք ընթերցանության դասավանդման այնպիսի փորձ ձևավորել, որն իր մեջ ներառի տարբեր սովորողների, հաշվի առնի նրանց առանձնահատուկ կարիքները և ապահովի յուրաքանչյուր երեխայի մասնակցությունը:
Ահա այս հարցերի շուրջ խոսեց Հայկուհի Ադամյանը` ներկայացնելով «Կարո՞ղ եմ ես էլ խաղալ, կամ գրքեր, որոնք կարող են ապահովել բոլոր սովորողների մասնակցությունը» թեմայով սեմինար-դասընթացը: