ՇՆՈՐՀԱՎՈՐ ԱՄԱՆՈՐ ԵՎ ՍՈՒՐԲ ԾՆՈՒՆԴ
Հանրապետական մանկավարժահոգեբանական կենտրոնի փոքրիկ այցելուների կողմից պատրաստված խաղալիքներով զարդարված այս տոնածառը թող լինի խաղաղության, համերաշխության, միմյանց նկատմամբ սիրո և փոխօգնության խորհրդանիշ։
Մեր բալիկները մեր ապագան են. չմոռանանք պարգևել նրանց ժպիտներ, լինենք ջերմ ու հոգատար:
ՆՈՒՅՆ ԳՈՒՅՆԻ ԿԵՏԵՐԸ ՄԻԱՑՐՈՒ ԻՐԱՐ
ՀՄԿ մասնագետ Էդգար Մանուկյանի կողմից պատրաստված զարգացնող նյութը նախատեսված է ինչպես նախադպրոցական, այնպես էլ կրտսեր դպրոցական տարիքի երեխաների համար։
Առաջադրանքները զարգացնում են.
✧ երեխաների տարածաչափական ընկալումները,
✧ գունաճանաչողությունը,
✧ մանր մոտորիկան։
Դասավորված են պարզից բարդ հաջորդականությամբ, հետաքրքիր են և գունազարդ։«Ինչպե՞ս մատչելի ներկայացնել երեխաներին Հայաստանում ստեղծված պատերազմական իրավիճակը»
Պատերազմական իրավիճակներում բազմաթիվ ծնողներ առնչվում են այս խնդրի հետ։ ՀՄԿ մասնագետների կողմից պատրաստված տեսանյութը, հուսով ենք, կօգնի նպանատիպ իրավիճակներում ճիշտ մոտեցում ցուցաբերել երեխաներին և զերծ պահել նրանց տրավմաներից և վախերից։
Կենտրոնի հոգեբան Նինա Մովսիսյանի պատրաստած հոդվածին ամբողջությամբ ծանոթանալու համար կարող եք ներբեռնել այն ներքոնշյալ հղումով:
Նկարչություն մատիկներով
Մատիկներով նկարչությունը նպաստում է`
- ✎ երեխայի շրջապատող միջավայրի և սեփական մարմնի ճանաչմանը,
- ✎ գունաճանաչողության զարգացմանը,
- ✎ ընկալման և երևակայության զարգացմանը,
- ✎ մանր մոտորիկային և տեսաշարժողական կոորդինացիայի զարգացմանը,
- ✎ հուզական զարգացմանը,
- ✎ ինքնաճանաչմանն ու ինքնադրսևորմանը,
- ✎ վստահության և փոխհամագործակցային մթնոլորտի ձևավորմանը։
Սիրելի գործընկերներ, ծնողներ եվ երեխաներ
Ձեզ ենք ներկայացնում «Պատրաստենք միասին» տեսաշարը, որը պատրաստվել է ՀՄԿ Տեղեկատվության և հասարակայնության հետ կապերի բաժնի մասնագետների կողմից։
Այն ևս մեկ միջոց է ստեղծագործական և հետաքրքիր ժամանցի կազմակերպման համար։
Այն ևս մեկ միջոց է ստեղծագործական և հետաքրքիր ժամանցի կազմակերպման համար։
Սիրելի գործընկերներ, ծնողներ եվ երեխաներ
Ահա և հերթական տեսանյութը, որը պատրաստվել է ՀՄԿ Տեղեկատվության և հասարակայնության հետ կապերի բաժնի մասնագետների կողմից:
Գունավոր թուղթ, մի քիչ նպարեղեն, սոսինձ, մկրատ և, հետևելով տեսաշարին, կարող եք ստանալ ևս մեկ հետաքրքիր ստեղծագործություն:
Գունավոր թուղթ, մի քիչ նպարեղեն, սոսինձ, մկրատ և, հետևելով տեսաշարին, կարող եք ստանալ ևս մեկ հետաքրքիր ստեղծագործություն:
«Ինչ է բուլլինգը»
սոցիալական պատմություն
«Ինչ է բուլլինգը» սոցիալական պատմության նպատակն է ուղղորդել երեխաներին` լուծել բուլլինգի հետ կապված դժվարությունները: Յուրաքանչյուր երեխա ինչ-որ պահի պետք է սովորի, որ ուրիշների նկատմամբ բռնություն գործադրելը երբեք լավ չէ և դեմ է դպրոցական կանոններին: Ոչ ոք չի սիրում հալածանքի ենթարկվել, տխրել կամ վիրավորված լինել:
Կարդացեք այս պատմությունը երեխաների համար: Քննարկեք այն նրանց հետ և հավատացրեք նրանց, որ յուրաքանչյուր մարդ կարևոր և արժեքավոր է:
Կարդացեք այս պատմությունը երեխաների համար: Քննարկեք այն նրանց հետ և հավատացրեք նրանց, որ յուրաքանչյուր մարդ կարևոր և արժեքավոր է:
«ԵՍ ՆՈՐԻՑ ԳՆՈՒՄ ԵՄ ԴՊՐՈՑ ԿՈՐՈՆԱՎԻՐՈՒՍԱՅԻՆ ՀԻՎԱՆԴՈՒԹՅԱՆ ԺԱՄԱՆԱԿ» ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ՊԱՏՄՈՒԹՅՈՒՆ
Ձեզ ենք ներկայացնում Հանրապետական մանկավարժահոգեբանական կենտրոնի վերապատրաստող-ﬔնթոր Սյուզաննա Պետրոսյանի կողմից պատրաստված «Ես նորից գնում եմ դպրոց կորոնավիրուսային հիվանդության ժամանակ» սոցիալական պատմությունը։
Սոցիալական պատմության նպատակն է մեղմել երեխաների տագնապն ու մատչելի տեղեկություն հաղորդել սպասվելիք փոփոխությունների մասին։
Պահենք կանոնները, պահպանենք առողջությունը
Սոցիալական պատմության նպատակն է մեղմել երեխաների տագնապն ու մատչելի տեղեկություն հաղորդել սպասվելիք փոփոխությունների մասին։
Պահենք կանոնները, պահպանենք առողջությունը
ԳՈՒՅՆԵՐԻ ՀՐԵՇԸ
Ստեղծագործության հեղինակ` Աննա Լենաս