Տեսանյութեր

FreeNews հաղորդաշարը լուսաբանում է «Խթանելով զարգացման առանձնահատկություններ ունեցող երեխաների ներառումը մայրիկների հզորացման միջոցով» ծրագրի շրջանակում իրականացվող երրորդ միջոցառումը

"Առաջինի լրատվական ալիքի" անդրադարձը STRiDEM «Խթանելով զարգացման առանձնահատկություններ ունեցող երեխաների ներառումը մայրիկների հզորացման միջոցով» ծրագրի շահագրգիռ կողմերի հանդիպմանը

Սեպտեմբերի 1

«ՀԱՋՈՂՈՒԹՅԱՆ ԲԱՆԱՁԵՎ» ՀԱՂՈՐԴԱՇԱՐԻ ՀՅՈՒՐՆ Է ՀՄԿ ՏՆՕՐԵՆ ԱՐԱՔՍԻԱ ՍՎԱՋՅԱՆԸ

Հունիսի 1 | Երեխաների ՕՐ

«ՆԵՐԱՌԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆ» – EDUARMENIA2022 ՀԱՄԱՀԱՅԿԱԿԱՆ ԳԻՏԱԿՐԹԱԿԱՆ ԱՇԽԱՏԱԺՈՂՈՎ

Դաունի համախտանիշով մարդկանց միջազգային օր - 21.03

«Օգնիր կարդալ» պիլոտային ծրագիր. «ԴՊՐՈՒԹՅՈՒՆ», Հայաստանի հանրային ռադիո

Աջակցություն ուսուցիչներին՝ ներառական կրթության շրջանակներում. «Դպրություն», Հայաստանի Հանրային Ռադիո

ՀԱՆՐԱՅԻՆ ՀԵՌՈՒՍՏԱԸՆԿԵՐՈՒԹՅԱՆ ԱՆԴՐԱԴԱՐՁԸ ՀՄԿ ՁԵՌՆԱՐԿՆԵՐԻ ՇՆՈՐՀԱՆԴԵՍԻՆ

Ուսումնամեթոդական ձեռնարկների եվ աշխատանքային տետրերի շնորհանդեսը ՀՄԿ-ում

«Առավոտ լուսո» հաղորդաշարին են հյուրընկալվել ՀՄԿ տնօրեն Արաքսիա Սվաջյանը եվ տնօրենի տեղակալ Հայկուհի Ադամյանը

Զրույցի հիմնական թեման ՀՄԿ կողմից մշակված և հրատարակված ուսումնաօժանդակ ձեռնարկների, մեթոդական ուղեցույցների և աշխատանքային գիրք-տետրերի շուրջ էր:

ԶՐՈՒՅՑ «ԲԱՐԻ ԼՈՒՅՍ» ՀԱՂՈՐԴԱՇԱՐԻ ՏԱՂԱՎԱՐՈՒՄ

Զրույցի թեման ներառական կրթության ոլորտի հարցերն են ու, հատկապես, «Աջակցություն ՀՀ-ում հարմարեցված ուսումնական նյութերի մշակմանն ու ներդրմանը համընդհանուր ներառական կրթության համակարգում» ծրագրի արդյունքում փորձարկված աշխատանքային գիրք-տետրերի կիրառումը:

«Շանթ» հեռուստաընկերության «Առավոտը Շանթում» ծրագրի հյուրն էր հանրապետական մանկավարժահոգեբանական կենտրոնի տնօրեն Արաքսիա Սվաջյանը

Զրույցը նվիրված էր Հանրապետական մանկավարժահոգեբանական կենտրոնի և «Նախաձեռնություն հանուն կրթական և սոցիալ-իրավական ներառման» ՀԿ-ի համագործակցությամբ իրականացվող «Աջակցություն հարմարեցված ուսումնական նյութերի ներդրմանը՝ համընդհանուր ներառական կրթության համակարգում» ծրագրի շրջանակում իրականացված աշխատանքներին։

Հաստատվել է
ՏՄԱԿ-ների ֆինանսավորման նոր կարգը

ՏՄԱԿ-ների ֆինանսավորումը կկազմակերպվի նոր կարգով:

Ինչպես նշեց ՀՄԿ տնօրեն Ա.Սվաջյանը՝ եթե նախկինում Կենտրոնները բաժանվում էին փոքր, միջին և մեծ խմբերի, և հիմքում իրենց սպասարկման տարածքում սովորողների քանակն էր հաշվի առնված, ապա այժմ նկատի են ունենալու սովորողների խտությունը տվյալ հաստատությունում:

ՏԱՎՈՒՇԻ ՄԱՐԶԻ ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐՈՒՄ ՀԱՆՐԱԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇՉԻ ՓՈՐՁԱՐԱՐԱԿԱՆ ՆԵՐԴՐՄԱՆ ԾՐԱԳԻՐ

ՎԵՐՍԿՍՎՈՒՄ Է ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐԻ ՊԱՐՏԱԴԻՐ ԱՏԵՍՏԱՎՈՐՄԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑԸ

«Գիտության եվ կրթության նոր ռազմավարություն» քննարկում

«Շողակաթ» հեռուստաընկերության «Գիտության և կրթության նոր ռազմավարություն» ծրագրի հյուրն էր Հանրապետական մանկավարժահոգեբանական կենտրոնի տնօրեն Արաքսիա Սվաջյանը:

Զրույցի գլխավոր թեման էր դպրոցներում բուլինգի առաջացման պատճառները, դրսևորման և կանխարգելման ձևերը, կիբեռբուլինգը:

Նախադպրոցական կրթության ոլորտում համընդհանուր ներառական կրթության համակարգի ներդրման ժամանակացույցը եվ իրականացման հիմնական ուղիները

Հայաստանի հանրային հեռուստաընկերության «Առավոտ լուսո» հաղորդաշարի հյուրն է ՀՄԿ տնօրեն Արաքսիա Սվաջյանը:

Զրույցն ընթացավ ՀՀ-ում Նախադպրոցական կրթության ոլորտում համընդհանուր ներառական կրթության համակարգի ներդրման ժամանակացույցի, նախապատրաստական աշխատանքների և գործընթացի իրականացման հիմնակական ուղղությունների շուրջ:

Ա. Սվաջյանը խոսեց նաև հնարավոր խնդիրների և դրանց հաղթահարման կարևոր քայլերի մասին։

Ուսումնական մոտիվացիայի
բարձրացման ուղիները

«Պարադիգմա» կրթական հիմնադրամի կողմից կազմակերպված ուսուցչա-կրթական համաժողովում հանդես եկավ Հանրապետական մանկավարժահոգեբանական կենտրոնի տնօրեն Արաքսիա Սվաջյանը «Ուսումնական մոտիվացիայի բարձրացման ուղիները» դասախոսությամբ:

ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑ
ՀՄԿ ՏՆՕՐԵՆ ԱՐԱՔՍԻԱ ՍՎԱՋՅԱՆԻ ՀԵՏ

Զրույցը պատերազմի ավարտից հետո երեխաների և ծնողների հոգեբանական խնդիրների հաղթահարման շուրջ էր: Ա.Սվաջյանը խոսեց նաև Կենտրոնի գործունեության, նշանակության ու դերի մասին:

ՀԱՄԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՆԵՐԱՌԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ՆԵՐԴՐՈՒՄԸ ԵՎ ԴՊՐՈՑՆԵՐԻ ՎԵՐԱԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒՄԸ

infocom․am-ի հյուրն էր ՀՄԿ տնօրեն Արաքսիա Սվաջյանը։ Զրույցը համընդհանուր ներառական համակարգի ներդրման, հատուկ դպրոցների վերակազմակերպման, առաջացող խնդիրների և դրանց լուծումների մասին է։

«ԲՈՒԼԻՆԳԻ ԿԱՆԽԱՐԳԵԼՈՒՄՆ ՈՒ ՆՎԱԶԵՑՈՒՄԸ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐՈՒՄ» ԹԵՄԱՅՈՎ ՊԱՆԵԼԱՅԻՆ ՔՆՆԱՐԿՈՒՄ

Ապրիլի 8-ին Հանրապետական մանկավարժահոգեբանական կենտրոնում տեղի ունեցավ «Բուլինգի կանխարգելումն ու նվազեցումը կրթական միջավայրում» թեմայով ՊԱՆԵԼԱՅԻՆ ՔՆՆԱՐԿՈՒՄ։

«ԱՆԱԿՆԿԱԼ ՄԱՅՐԻԿՆԵՐԻՆ»
ԽՈՐԱԳՐՈՎ ՑՈՒՑԱՀԱՆԴԵՍ

«ԱՆԱԿՆԿԱԼ ՄԱՅՐԻԿՆԵՐԻՆ» խորագրով մեր սաների նկարների 1-ին ցուցահանդեսն էր Հանրապետական մանկավարժահոգեբանական կենտրոնում:

Միջոցառման հյուրն էր ՀՀ վաստակավոր նկարիչ Աննա Հարությունյանը, որը ջերմ խոսքերով ոգևորեց ծնողներին ու երեխաներին, մասնագիտորեն գնահատեց ու կարևորեց ցուցադրված աշխատանքները:

Ուսուցչի օգնական.
ավելորդ ծախս, թե՞ անհրաժեշտություն հանրակրթական դպրոցներում

«Ֆակտոր» տեղեկատվական կենտրոնի կողմից պատրաստված ուսուցչի օգնականի մասին պատմող տեսանյութում մի շարք հարցերի մասին խոսել և օգտակար տեղեկատվությամբ է կիսվել նաև ՀՄԿ տնօրեն Արաքսիա Սվաջյանը։

Հարցազրույց
ՀՄԿ տնօրեն Արաքսիա Սվաջյանի հետ

«Շանթ» հեռուստաընկերության «Առավոտը Շանթում» ծրագրի հյուրն էր Հանրապետական մանկավարժահոգեբանական կենտրոնի տնօրեն Արաքսիա Սվաջյանը։

ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑ
ՀՄԿ ՏՆՕՐԵՆ ԱՐԱՔՍԻԱ ՍՎԱՋՅԱՆԻ ՀԵՏ

Հայաստանում ապաստանած երեխաներին հոգեբանական աջակցության տրամադրման և այլ հարցերի մասին խոսել է ՀՄԿ տնօրեն Արաքսիա Սվաջյանը Հայաստանի հանրային հեռուստաընկերության «Առավոտ լուսո» հաղորդաշարի ընթացքում։

Վորլդ Վիժն Հայաստան
Բուլինգ - Մաս 2

Դիտե՛ք մեր գործընկեր World Vision Armenia – Վորլդ Վիժն Հայաստան-ի կողմից պատրաստված բուլինգի մասին իրազեկող տեսանյութի երկրորդ մասը, որը կուղղորդի մանկավարժներին նման իրավիճակներում քայլեր ձեռնարկելու և լուծումներ գտնելու հարցում։

Վորլդ Վիժն Հայաստան
Բուլինգ - Մաս 1

Մեր գործընկեր World Vision Armenia – Վորլդ Վիժն Հայաստան-ի կողմից պատրաստված տեսանյութը բուլինգ երևույթի, բուլինգի ենթարկվող երեխային օգնելու և այդ խնդրի դեմ պայքարելու և միջոցներ ձեռնարկելու մասին է։

ՆՈՒՅՆ ԳՈՒՅՆԻ ԿԵՏԵՐԸ ՄԻԱՑՐՈՒ ԻՐԱՐ

ՀՄԿ մասնագետ Էդգար Մանուկյանի կողմից պատրաստված զարգացնող նյութը նախատեսված է ինչպես նախադպրոցական, այնպես էլ կրտսեր դպրոցական տարիքի երեխաների համար։ Առաջադրանքները զարգացնում են.

✧ երեխաների տարածաչափական ընկալումները,

✧ գունաճանաչողությունը,

✧ մանր մոտորիկան։

Դասավորված են պարզից բարդ հաջորդականությամբ, հետաքրքիր են և գունազարդ։

«Ինչպե՞ս մատչելի ներկայացնել երեխաներին Հայաստանում ստեղծված պատերազմական իրավիճակը»

Պատերազմական իրավիճակներում բազմաթիվ ծնողներ առնչվում են այս խնդրի հետ։ ՀՄԿ մասնագետների կողմից պատրաստված տեսանյութը, հուսով ենք, կօգնի նպանատիպ իրավիճակներում ճիշտ մոտեցում ցուցաբերել երեխաներին և զերծ պահել նրանց տրավմաներից և վախերից։

Կենտրոնի հոգեբան Նինա Մովսիսյանի պատրաստած հոդվածին ամբողջությամբ ծանոթանալու համար կարող եք ներբեռնել այն ներքոնշյալ հղումով:

Նկարչություն մատիկներով

Մատիկներով նկարչությունը նպաստում է`
  • ✎ երեխայի շրջապատող միջավայրի և սեփական մարմնի ճանաչմանը,
  • ✎ գունաճանաչողության զարգացմանը,
  • ✎ ընկալման և երևակայության զարգացմանը,
  • ✎ մանր մոտորիկային և տեսաշարժողական կոորդինացիայի զարգացմանը,
  • ✎ հուզական զարգացմանը,
  • ✎ ինքնաճանաչմանն ու ինքնադրսևորմանը,
  • ✎ վստահության և փոխհամագործակցային մթնոլորտի ձևավորմանը։
Դե ինչ, ներկում ենք մատիկները գուաշով և սկսում ենք նկարել:

Սիրելի գործընկերներ, ծնողներ եվ երեխաներ

Ձեզ ենք ներկայացնում «Պատրաստենք միասին» տեսաշարը, որը պատրաստվել է ՀՄԿ Տեղեկատվության և հասարակայնության հետ կապերի բաժնի մասնագետների կողմից։
Այն ևս մեկ միջոց է ստեղծագործական և հետաքրքիր ժամանցի կազմակերպման համար։

Սիրելի գործընկերներ, ծնողներ եվ երեխաներ

Ահա և հերթական տեսանյութը, որը պատրաստվել է ՀՄԿ Տեղեկատվության և հասարակայնության հետ կապերի բաժնի մասնագետների կողմից:
Գունավոր թուղթ, մի քիչ նպարեղեն, սոսինձ, մկրատ և, հետևելով տեսաշարին, կարող եք ստանալ ևս մեկ հետաքրքիր ստեղծագործություն:

«Ինչ է բուլլինգը»
սոցիալական պատմություն

«Ինչ է բուլլինգը» սոցիալական պատմության նպատակն է ուղղորդել երեխաներին` լուծել բուլլինգի հետ կապված դժվարությունները: Յուրաքանչյուր երեխա ինչ-որ պահի պետք է սովորի, որ ուրիշների նկատմամբ բռնություն գործադրելը երբեք լավ չէ և դեմ է դպրոցական կանոններին: Ոչ ոք չի սիրում հալածանքի ենթարկվել, տխրել կամ վիրավորված լինել:
Կարդացեք այս պատմությունը երեխաների համար: Քննարկեք այն նրանց հետ և հավատացրեք նրանց, որ յուրաքանչյուր մարդ կարևոր և արժեքավոր է:

«ԵՍ ՆՈՐԻՑ ԳՆՈՒՄ ԵՄ ԴՊՐՈՑ ԿՈՐՈՆԱՎԻՐՈՒՍԱՅԻՆ ՀԻՎԱՆԴՈՒԹՅԱՆ ԺԱՄԱՆԱԿ» ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ՊԱՏՄՈՒԹՅՈՒՆ

Ձեզ ենք ներկայացնում ՀՄԿ վերապատրաստող-մենթոր Սյուզաննա Պետրոսյանի կողմից պատրաստված «Ես նորից գնում եմ դպրոց կորոնավիրուսային հիվանդության ժամանակ» սոցիալական պատմությունը, որի նպատակն է մեղմել երեխաների տագնապն ու մատչելի տեղեկություն հաղորդել սպասվելիք փոփոխությունների մասին։

ԱՐԻ ԽԱՂԱՆՔ

Ստեղծագործության հեղինակ` Հենրի Թուլեթ

ՇԱՏ ՍՈՎԱԾ ԹՐԹՈւՐԸ

Ստեղծագործության հեղինակ` Էրիկ Կարլ

ԳՈւՅՆԵՐԻ ՀՐԵՇԸ ԳՆՈւՄ Է ԴՊՐՈՑ

Ստեղծագործության հեղինակ` Աննա Լենաս

ԳՈՒՅՆԵՐԻ ՀՐԵՇԸ

Ստեղծագործության հեղինակ` Աննա Լենաս

ԻՆՉ ՀԱՄ ՈՒՆԻ ԼՈՒՍԻՆԸ

Ստեղծագործության հեղինակ` Մայքլ Գրեյնեց
Skip to content