Տեսանյութեր

ՇՆՈՐՀԱՎՈՐ ԱՄԱՆՈՐ ԵՎ ՍՈՒՐԲ ԾՆՈՒՆԴ

Հանրապետական մանկավարժահոգեբանական կենտրոնի փոքրիկ այցելուների կողմից պատրաստված խաղալիքներով զարդարված այս տոնածառը թող լինի խաղաղության, համերաշխության, միմյանց նկատմամբ սիրո և փոխօգնության խորհրդանիշ։

Մեր բալիկները մեր ապագան են. չմոռանանք պարգևել նրանց ժպիտներ, լինենք ջերմ ու հոգատար:

ՆՈՒՅՆ ԳՈՒՅՆԻ ԿԵՏԵՐԸ ՄԻԱՑՐՈՒ ԻՐԱՐ

ՀՄԿ մասնագետ Էդգար Մանուկյանի կողմից պատրաստված զարգացնող նյութը նախատեսված է ինչպես նախադպրոցական, այնպես էլ կրտսեր դպրոցական տարիքի երեխաների համար։ Առաջադրանքները զարգացնում են.

✧ երեխաների տարածաչափական ընկալումները,

✧ գունաճանաչողությունը,

✧ մանր մոտորիկան։

Դասավորված են պարզից բարդ հաջորդականությամբ, հետաքրքիր են և գունազարդ։

«Ինչպե՞ս մատչելի ներկայացնել երեխաներին Հայաստանում ստեղծված պատերազմական իրավիճակը»

Պատերազմական իրավիճակներում բազմաթիվ ծնողներ առնչվում են այս խնդրի հետ։ ՀՄԿ մասնագետների կողմից պատրաստված տեսանյութը, հուսով ենք, կօգնի նպանատիպ իրավիճակներում ճիշտ մոտեցում ցուցաբերել երեխաներին և զերծ պահել նրանց տրավմաներից և վախերից։

Կենտրոնի հոգեբան Նինա Մովսիսյանի պատրաստած հոդվածին ամբողջությամբ ծանոթանալու համար կարող եք ներբեռնել այն ներքոնշյալ հղումով:

Նկարչություն մատիկներով

Մատիկներով նկարչությունը նպաստում է`
  • ✎ երեխայի շրջապատող միջավայրի և սեփական մարմնի ճանաչմանը,
  • ✎ գունաճանաչողության զարգացմանը,
  • ✎ ընկալման և երևակայության զարգացմանը,
  • ✎ մանր մոտորիկային և տեսաշարժողական կոորդինացիայի զարգացմանը,
  • ✎ հուզական զարգացմանը,
  • ✎ ինքնաճանաչմանն ու ինքնադրսևորմանը,
  • ✎ վստահության և փոխհամագործակցային մթնոլորտի ձևավորմանը։
Դե ինչ, ներկում ենք մատիկները գուաշով և սկսում ենք նկարել:

Սիրելի գործընկերներ, ծնողներ եվ երեխաներ

Ձեզ ենք ներկայացնում «Պատրաստենք միասին» տեսաշարը, որը պատրաստվել է ՀՄԿ Տեղեկատվության և հասարակայնության հետ կապերի բաժնի մասնագետների կողմից։
Այն ևս մեկ միջոց է ստեղծագործական և հետաքրքիր ժամանցի կազմակերպման համար։

Սիրելի գործընկերներ, ծնողներ եվ երեխաներ

Ահա և հերթական տեսանյութը, որը պատրաստվել է ՀՄԿ Տեղեկատվության և հասարակայնության հետ կապերի բաժնի մասնագետների կողմից:
Գունավոր թուղթ, մի քիչ նպարեղեն, սոսինձ, մկրատ և, հետևելով տեսաշարին, կարող եք ստանալ ևս մեկ հետաքրքիր ստեղծագործություն:

«Ինչ է բուլլինգը»
սոցիալական պատմություն

«Ինչ է բուլլինգը» սոցիալական պատմության նպատակն է ուղղորդել երեխաներին` լուծել բուլլինգի հետ կապված դժվարությունները: Յուրաքանչյուր երեխա ինչ-որ պահի պետք է սովորի, որ ուրիշների նկատմամբ բռնություն գործադրելը երբեք լավ չէ և դեմ է դպրոցական կանոններին: Ոչ ոք չի սիրում հալածանքի ենթարկվել, տխրել կամ վիրավորված լինել:
Կարդացեք այս պատմությունը երեխաների համար: Քննարկեք այն նրանց հետ և հավատացրեք նրանց, որ յուրաքանչյուր մարդ կարևոր և արժեքավոր է:

«ԵՍ ՆՈՐԻՑ ԳՆՈՒՄ ԵՄ ԴՊՐՈՑ ԿՈՐՈՆԱՎԻՐՈՒՍԱՅԻՆ ՀԻՎԱՆԴՈՒԹՅԱՆ ԺԱՄԱՆԱԿ» ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ՊԱՏՄՈՒԹՅՈՒՆ

Ձեզ ենք ներկայացնում Հանրապետական մանկավարժահոգեբանական կենտրոնի վերապատրաստող-ﬔնթոր Սյուզաննա Պետրոսյանի կողմից պատրաստված «Ես նորից գնում եմ դպրոց կորոնավիրուսային հիվանդության ժամանակ» սոցիալական պատմությունը։
Սոցիալական պատմության նպատակն է մեղմել երեխաների տագնապն ու մատչելի տեղեկություն հաղորդել սպասվելիք փոփոխությունների մասին։
Պահենք կանոնները, պահպանենք առողջությունը

ԱՐԻ ԽԱՂԱՆՔ

Ստեղծագործության հեղինակ` Հենրի Թուլեթ

ՇԱՏ ՍՈՎԱԾ ԹՐԹՈւՐԸ

Ստեղծագործության հեղինակ` Էրիկ Կարլ

ԳՈւՅՆԵՐԻ ՀՐԵՇԸ ԳՆՈւՄ Է ԴՊՐՈՑ

Ստեղծագործության հեղինակ` Աննա Լենաս

ԳՈՒՅՆԵՐԻ ՀՐԵՇԸ

Ստեղծագործության հեղինակ` Աննա Լենաս

ԻՆՉ ՀԱՄ ՈՒՆԻ ԼՈՒՍԻՆԸ

Ստեղծագործության հեղինակ` Մայքլ Գրեյնեց