Տեսանյութեր

Հայաստանի հանրային հեռուստաընկերության «Առավոտ լուսո» հաղորդաշարի հյուրն է Հանրապետական մանկավարժահոգեբանական կենտրոնի տնօրեն Արաքսիա Սվաջյանը

Զրույցն ընթացավ Հայաստանի Հանրապետությունում Նախադպրոցական կրթության ոլորտում համընդհանուր ներառական կրթության համակարգի ներդրման ժամանակացույցի, նախապատրաստական աշխատանքների և գործընթացի իրականացման հիմնակական ուղղությունների շուրջ:

Ա. Սվաջյանը խոսեց նաև հնարավոր խնդիրների և դրանց հաղթահարման կարևոր քայլերի մասին։

Դիտե՛ք հարցազրույցն ամբողջությամբ ↓

Ուսումնական մոտիվացիայի
բարձրացման ուղիները

«Պարադիգմա» կրթական հիմնադրամի կողմից կազմակերպված ուսուցչա-կրթական համաժողովում հանդես եկավ Հանրապետական մանկավարժահոգեբանական կենտրոնի տնօրեն Արաքսիա Սվաջյանը «Ուսումնական մոտիվացիայի բարձրացման ուղիները» դասախոսությամբ:

Դիտե՛ք տեսանյութն ամբողջությամբ ↓

ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑ
ՀՄԿ ՏՆՕՐԵՆ ԱՐԱՔՍԻԱ ՍՎԱՋՅԱՆԻ ՀԵՏ

Հայաստանի հանրային հեռուստաընկերության «Առավոտ լուսո» հաղորդաշարի հյուրն է Հանրապետական մանկավարժահոգեբանական կենտրոնի տնօրեն Արաքսիա Սվաջյանը:

Զրույցն ընթացավ պատերազմի ավարտից հետո երեխաների և ծնողների հոգեբանական խնդիրների հաղթահարման շուրջ: Ա.Սվաջյանը խոսեց նաև Կենտրոնի գործունեության, նշանակության ու դերի մասին:

Դիտե՛ք հարցազրույցն ամբողջությամբ ↓

ՀԱՄԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՆԵՐԱՌԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ՆԵՐԴՐՈՒՄԸ ԵՎ ԴՊՐՈՑՆԵՐԻ ՎԵՐԱԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒՄԸ

infocom․am-ի հյուրն էր ՀՄԿ տնօրեն Արաքսիա Սվաջյանը։ Զրույցը համընդհանուր ներառական համակարգի ներդրման, հատուկ դպրոցների վերակազմակերպման, առաջացող խնդիրների և դրանց լուծումների մասին է։

Դիտե՛ք տեսանյութի ամբողջական տարբերակը infocom․am-ի յութուբյան էջում ↓

«ԲՈՒԼԻՆԳԻ ԿԱՆԽԱՐԳԵԼՈՒՄՆ ՈՒ ՆՎԱԶԵՑՈՒՄԸ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐՈՒՄ» ԹԵՄԱՅՈՎ ՊԱՆԵԼԱՅԻՆ ՔՆՆԱՐԿՈՒՄ

Ապրիլի 8-ին Հանրապետական մանկավարժահոգեբանական կենտրոնում տեղի ունեցավ «Բուլինգի կանխարգելումն ու նվազեցումը կրթական միջավայրում» թեմայով ՊԱՆԵԼԱՅԻՆ ՔՆՆԱՐԿՈՒՄ։

Դիտե՛ք ՊԱՆԵԼԱՅԻՆ ՔՆՆԱՐԿՄԱՆ տեսանյութի ամբողջական տարբերակը ↓

«ԱՆԱԿՆԿԱԼ ՄԱՅՐԻԿՆԵՐԻՆ»
ԽՈՐԱԳՐՈՎ ՑՈՒՑԱՀԱՆԴԵՍ

«ԱՆԱԿՆԿԱԼ ՄԱՅՐԻԿՆԵՐԻՆ» խորագրով մեր սաների նկարների 1-ին ցուցահանդեսն էր Հանրապետական մանկավարժահոգեբանական կենտրոնում:

Միջոցառման հյուրն էր ՀՀ վաստակավոր նկարիչ Աննա Հարությունյանը, որը ջերմ խոսքերով ոգևորեց ծնողներին ու երեխաներին, մասնագիտորեն գնահատեց ու կարևորեց ցուցադրված աշխատանքները:

Դիտե՛ք մեր փոքրիկների աշխատանքները ↓

Ուսուցչի օգնական.
ավելորդ ծախս, թե՞ անհրաժեշտություն հանրակրթական դպրոցներում

«Ֆակտոր» տեղեկատվական կենտրոնի կողմից պատրաստված ուսուցչի օգնականի մասին պատմող տեսանյութում մի շարք հարցերի մասին խոսել և օգտակար տեղեկատվությամբ է կիսվել նաև ՀՄԿ տնօրեն Արաքսիա Սվաջյանը։

Դիտե՛ք տեսանյութի ամբողջական տարբերակը ↓

Հարցազրույց
ՀՄԿ տնօրեն Արաքսիա Սվաջյանի հետ

«Շանթ» հեռուստաընկերության «Առավոտը Շանթում» ծրագրի հյուրն էր Հանրապետական մանկավարժահոգեբանական կենտրոնի տնօրեն Արաքսիա Սվաջյանը։

  • ✧ Առցանց կրթության դերը մեր կյանքում, դրա դրական և բացասական կողմերը
  • ✧ Երեխայի անձնական տիրույթի պահպանման և կիբեր-բուլինգից խուսափելու քայլերը
  • ✧ Հեռավար կրթությունից առերես կրթության վերադարձի ընթացքում հնարավոր դեպրեսիաների հաղթահարման ուղիները

Դիտե՛ք այս և այլ խնդիրների մասին զրույցի ամբողջական տարբերակը ↓

ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑ
ՀՄԿ ՏՆՕՐԵՆ ԱՐԱՔՍԻԱ ՍՎԱՋՅԱՆԻ ՀԵՏ

Հայաստանում ապաստանած երեխաներին հոգեբանական աջակցության տրամադրման և այլ հարցերի մասին խոսել է Հանրապետական մանկավարժահոգեբանական կենտրոնի տնօրեն Արաքսիա Սվաջյանը Հայաստանի հանրային հեռուստաընկերության «Առավոտ լուսո» հաղորդաշարի ընթացքում։

Վորլդ Վիժն Հայաստան | Բուլինգ - Մաս 2

Եթե երեխան դպրոց չի ուզում գնալ, հաճախ վնասվում են հագուստը, անձնական իրերը, ընկնում է առաջադիմությունը և այս ամենը կրկնվում է պարբերաբար, ապա գործ ունենք բուլինգի հետ։

Ի՞նչ պետք է անեն մանկավարժները նման իրավիճակում։

Դիտե՛ք մեր գործընկեր World Vision Armenia – Վորլդ Վիժն Հայաստան-ի կողմից պատրաստված բուլինգի մասին իրազեկող տեսանյութի երկրորդ մասը, որը կուղղորդի մանկավարժներին նման իրավիճակներում քայլեր ձեռնարկելու և լուծումներ գտնելու հարցում։

Սկզբնաղբյուրը՝ World Vision Armenia

Վորլդ Վիժն Հայաստան | Բուլինգ - Մաս 1

«Բուլինգ» երևույթն այսօր, ցավոք, տարածված է ամբողջ աշխարհում, այն լուրջ խնդիր է դպրոցականների, մանկավարժների և ծնողների համար։

Մեր գործընկեր World Vision Armenia – Վորլդ Վիժն Հայաստան-ի կողմից պատրաստված տեսանյութը բուլինգ երևույթի, բուլինգի ենթարկվող երեխային օգնելու և այդ խնդրի դեմ պայքարելու և միջոցներ ձեռնարկելու մասին է։

Սկզբնաղբյուրը՝ World Vision Armenia

ՇՆՈՐՀԱՎՈՐ ԱՄԱՆՈՐ ԵՎ ՍՈՒՐԲ ԾՆՈՒՆԴ

Հանրապետական մանկավարժահոգեբանական կենտրոնի փոքրիկ այցելուների կողմից պատրաստված խաղալիքներով զարդարված այս տոնածառը թող լինի խաղաղության, համերաշխության, միմյանց նկատմամբ սիրո և փոխօգնության խորհրդանիշ։

Մեր բալիկները մեր ապագան են. չմոռանանք պարգևել նրանց ժպիտներ, լինենք ջերմ ու հոգատար:

ՆՈՒՅՆ ԳՈՒՅՆԻ ԿԵՏԵՐԸ ՄԻԱՑՐՈՒ ԻՐԱՐ

ՀՄԿ մասնագետ Էդգար Մանուկյանի կողմից պատրաստված զարգացնող նյութը նախատեսված է ինչպես նախադպրոցական, այնպես էլ կրտսեր դպրոցական տարիքի երեխաների համար։ Առաջադրանքները զարգացնում են.

✧ երեխաների տարածաչափական ընկալումները,

✧ գունաճանաչողությունը,

✧ մանր մոտորիկան։

Դասավորված են պարզից բարդ հաջորդականությամբ, հետաքրքիր են և գունազարդ։

«Ինչպե՞ս մատչելի ներկայացնել երեխաներին Հայաստանում ստեղծված պատերազմական իրավիճակը»

Պատերազմական իրավիճակներում բազմաթիվ ծնողներ առնչվում են այս խնդրի հետ։ ՀՄԿ մասնագետների կողմից պատրաստված տեսանյութը, հուսով ենք, կօգնի նպանատիպ իրավիճակներում ճիշտ մոտեցում ցուցաբերել երեխաներին և զերծ պահել նրանց տրավմաներից և վախերից։

Կենտրոնի հոգեբան Նինա Մովսիսյանի պատրաստած հոդվածին ամբողջությամբ ծանոթանալու համար կարող եք ներբեռնել այն ներքոնշյալ հղումով:

Նկարչություն մատիկներով

Մատիկներով նկարչությունը նպաստում է`
  • ✎ երեխայի շրջապատող միջավայրի և սեփական մարմնի ճանաչմանը,
  • ✎ գունաճանաչողության զարգացմանը,
  • ✎ ընկալման և երևակայության զարգացմանը,
  • ✎ մանր մոտորիկային և տեսաշարժողական կոորդինացիայի զարգացմանը,
  • ✎ հուզական զարգացմանը,
  • ✎ ինքնաճանաչմանն ու ինքնադրսևորմանը,
  • ✎ վստահության և փոխհամագործակցային մթնոլորտի ձևավորմանը։
Դե ինչ, ներկում ենք մատիկները գուաշով և սկսում ենք նկարել:

Սիրելի գործընկերներ, ծնողներ եվ երեխաներ

Ձեզ ենք ներկայացնում «Պատրաստենք միասին» տեսաշարը, որը պատրաստվել է ՀՄԿ Տեղեկատվության և հասարակայնության հետ կապերի բաժնի մասնագետների կողմից։
Այն ևս մեկ միջոց է ստեղծագործական և հետաքրքիր ժամանցի կազմակերպման համար։

Սիրելի գործընկերներ, ծնողներ եվ երեխաներ

Ահա և հերթական տեսանյութը, որը պատրաստվել է ՀՄԿ Տեղեկատվության և հասարակայնության հետ կապերի բաժնի մասնագետների կողմից:
Գունավոր թուղթ, մի քիչ նպարեղեն, սոսինձ, մկրատ և, հետևելով տեսաշարին, կարող եք ստանալ ևս մեկ հետաքրքիր ստեղծագործություն:

«Ինչ է բուլլինգը»
սոցիալական պատմություն

«Ինչ է բուլլինգը» սոցիալական պատմության նպատակն է ուղղորդել երեխաներին` լուծել բուլլինգի հետ կապված դժվարությունները: Յուրաքանչյուր երեխա ինչ-որ պահի պետք է սովորի, որ ուրիշների նկատմամբ բռնություն գործադրելը երբեք լավ չէ և դեմ է դպրոցական կանոններին: Ոչ ոք չի սիրում հալածանքի ենթարկվել, տխրել կամ վիրավորված լինել:
Կարդացեք այս պատմությունը երեխաների համար: Քննարկեք այն նրանց հետ և հավատացրեք նրանց, որ յուրաքանչյուր մարդ կարևոր և արժեքավոր է:

«ԵՍ ՆՈՐԻՑ ԳՆՈՒՄ ԵՄ ԴՊՐՈՑ ԿՈՐՈՆԱՎԻՐՈՒՍԱՅԻՆ ՀԻՎԱՆԴՈՒԹՅԱՆ ԺԱՄԱՆԱԿ» ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ՊԱՏՄՈՒԹՅՈՒՆ

Ձեզ ենք ներկայացնում Հանրապետական մանկավարժահոգեբանական կենտրոնի վերապատրաստող-ﬔնթոր Սյուզաննա Պետրոսյանի կողմից պատրաստված «Ես նորից գնում եմ դպրոց կորոնավիրուսային հիվանդության ժամանակ» սոցիալական պատմությունը։
Սոցիալական պատմության նպատակն է մեղմել երեխաների տագնապն ու մատչելի տեղեկություն հաղորդել սպասվելիք փոփոխությունների մասին։
Պահենք կանոնները, պահպանենք առողջությունը

ԱՐԻ ԽԱՂԱՆՔ

Ստեղծագործության հեղինակ` Հենրի Թուլեթ

ԳՈւՅՆԵՐԻ ՀՐԵՇԸ ԳՆՈւՄ Է ԴՊՐՈՑ

Ստեղծագործության հեղինակ` Աննա Լենաս

ԻՆՉ ՀԱՄ ՈՒՆԻ ԼՈՒՍԻՆԸ

Ստեղծագործության հեղինակ` Մայքլ Գրեյնեց
Skip to content