Տեսանյութեր

Հաստատվել է
ՏՄԱԿ-ների ֆինանսավորման նոր կարգը

ՏՄԱԿ-ների ֆինանսավորումը կկազմակերպվի նոր կարգով:

Ինչպես նշեց ՀՄԿ տնօրեն Ա.Սվաջյանը՝ եթե նախկինում Կենտրոնները բաժանվում էին փոքր, միջին և մեծ խմբերի, և հիմքում իրենց սպասարկման տարածքում սովորողների քանակն էր հաշվի առնված, ապա այժմ նկատի են ունենալու սովորողների խտությունը տվյալ հաստատությունում:

ՎԵՐՍԿՍՎՈՒՄ Է ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐԻ ՊԱՐՏԱԴԻՐ ԱՏԵՍՏԱՎՈՐՄԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑԸ

«Հանրապետական մանկավարժահոգեբանական կենտրոն» ՊՈԱԿ-ը նույնպես ներառված է ատեստավորման ենթակա ուսուցիչներին վերապատրաստող երաշխավորված կազմակերպությունների ցանկում և իրականացնելու է ուսուցիչների վերապատրաստման դասընթացներ:

«Գիտության եվ կրթության նոր ռազմավարություն» քննարկում

«Շողակաթ» հեռուստաընկերության «Գիտության և կրթության նոր ռազմավարություն» ծրագրի հյուրն էր Հանրապետական մանկավարժահոգեբանական կենտրոնի տնօրեն Արաքսիա Սվաջյանը:

Զրույցի գլխավոր թեման էր դպրոցներում բուլինգի առաջացման պատճառները, դրսևորման և կանխարգելման ձևերը, կիբեռբուլինգը:

Նախադպրոցական կրթության ոլորտում համընդհանուր ներառական կրթության համակարգի ներդրման ժամանակացույցը եվ իրականացման հիմնական ուղիները

Հայաստանի հանրային հեռուստաընկերության «Առավոտ լուսո» հաղորդաշարի հյուրն է ՀՄԿ տնօրեն Արաքսիա Սվաջյանը:

Զրույցն ընթացավ ՀՀ-ում Նախադպրոցական կրթության ոլորտում համընդհանուր ներառական կրթության համակարգի ներդրման ժամանակացույցի, նախապատրաստական աշխատանքների և գործընթացի իրականացման հիմնակական ուղղությունների շուրջ:

Ա. Սվաջյանը խոսեց նաև հնարավոր խնդիրների և դրանց հաղթահարման կարևոր քայլերի մասին։

Ուսումնական մոտիվացիայի
բարձրացման ուղիները

«Պարադիգմա» կրթական հիմնադրամի կողմից կազմակերպված ուսուցչա-կրթական համաժողովում հանդես եկավ Հանրապետական մանկավարժահոգեբանական կենտրոնի տնօրեն Արաքսիա Սվաջյանը «Ուսումնական մոտիվացիայի բարձրացման ուղիները» դասախոսությամբ:

ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑ
ՀՄԿ ՏՆՕՐԵՆ ԱՐԱՔՍԻԱ ՍՎԱՋՅԱՆԻ ՀԵՏ

Հայաստանի հանրային հեռուստաընկերության «Առավոտ լուսո» հաղորդաշարի հյուրն է Հանրապետական մանկավարժահոգեբանական կենտրոնի տնօրեն Արաքսիա Սվաջյանը:

Զրույցն ընթացավ պատերազմի ավարտից հետո երեխաների և ծնողների հոգեբանական խնդիրների հաղթահարման շուրջ: Ա.Սվաջյանը խոսեց նաև Կենտրոնի գործունեության, նշանակության ու դերի մասին:

ՀԱՄԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՆԵՐԱՌԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ՆԵՐԴՐՈՒՄԸ ԵՎ ԴՊՐՈՑՆԵՐԻ ՎԵՐԱԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒՄԸ

infocom․am-ի հյուրն էր ՀՄԿ տնօրեն Արաքսիա Սվաջյանը։ Զրույցը համընդհանուր ներառական համակարգի ներդրման, հատուկ դպրոցների վերակազմակերպման, առաջացող խնդիրների և դրանց լուծումների մասին է։

«ԲՈՒԼԻՆԳԻ ԿԱՆԽԱՐԳԵԼՈՒՄՆ ՈՒ ՆՎԱԶԵՑՈՒՄԸ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐՈՒՄ» ԹԵՄԱՅՈՎ ՊԱՆԵԼԱՅԻՆ ՔՆՆԱՐԿՈՒՄ

Ապրիլի 8-ին Հանրապետական մանկավարժահոգեբանական կենտրոնում տեղի ունեցավ «Բուլինգի կանխարգելումն ու նվազեցումը կրթական միջավայրում» թեմայով ՊԱՆԵԼԱՅԻՆ ՔՆՆԱՐԿՈՒՄ։

«ԱՆԱԿՆԿԱԼ ՄԱՅՐԻԿՆԵՐԻՆ»
ԽՈՐԱԳՐՈՎ ՑՈՒՑԱՀԱՆԴԵՍ

«ԱՆԱԿՆԿԱԼ ՄԱՅՐԻԿՆԵՐԻՆ» խորագրով մեր սաների նկարների 1-ին ցուցահանդեսն էր Հանրապետական մանկավարժահոգեբանական կենտրոնում:

Միջոցառման հյուրն էր ՀՀ վաստակավոր նկարիչ Աննա Հարությունյանը, որը ջերմ խոսքերով ոգևորեց ծնողներին ու երեխաներին, մասնագիտորեն գնահատեց ու կարևորեց ցուցադրված աշխատանքները:

Ուսուցչի օգնական.
ավելորդ ծախս, թե՞ անհրաժեշտություն հանրակրթական դպրոցներում

«Ֆակտոր» տեղեկատվական կենտրոնի կողմից պատրաստված ուսուցչի օգնականի մասին պատմող տեսանյութում մի շարք հարցերի մասին խոսել և օգտակար տեղեկատվությամբ է կիսվել նաև ՀՄԿ տնօրեն Արաքսիա Սվաջյանը։

Հարցազրույց
ՀՄԿ տնօրեն Արաքսիա Սվաջյանի հետ

«Շանթ» հեռուստաընկերության «Առավոտը Շանթում» ծրագրի հյուրն էր Հանրապետական մանկավարժահոգեբանական կենտրոնի տնօրեն Արաքսիա Սվաջյանը։

  • ✧ Առցանց կրթության դերը մեր կյանքում, դրա դրական և բացասական կողմերը
  • ✧ Երեխայի անձնական տիրույթի պահպանման և կիբեր-բուլինգից խուսափելու քայլերը
  • ✧ Հեռավար կրթությունից առերես կրթության վերադարձի ընթացքում հնարավոր դեպրեսիաների հաղթահարման ուղիները

ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑ
ՀՄԿ ՏՆՕՐԵՆ ԱՐԱՔՍԻԱ ՍՎԱՋՅԱՆԻ ՀԵՏ

Հայաստանում ապաստանած երեխաներին հոգեբանական աջակցության տրամադրման և այլ հարցերի մասին խոսել է Հանրապետական մանկավարժահոգեբանական կենտրոնի տնօրեն Արաքսիա Սվաջյանը Հայաստանի հանրային հեռուստաընկերության «Առավոտ լուսո» հաղորդաշարի ընթացքում։

Վորլդ Վիժն Հայաստան | Բուլինգ - Մաս 2

Եթե երեխան դպրոց չի ուզում գնալ, հաճախ վնասվում են հագուստը, անձնական իրերը, ընկնում է առաջադիմությունը և այս ամենը կրկնվում է պարբերաբար, ապա գործ ունենք բուլինգի հետ։

Ի՞նչ պետք է անեն մանկավարժները նման իրավիճակում։

Դիտե՛ք մեր գործընկեր World Vision Armenia – Վորլդ Վիժն Հայաստան-ի կողմից պատրաստված բուլինգի մասին իրազեկող տեսանյութի երկրորդ մասը, որը կուղղորդի մանկավարժներին նման իրավիճակներում քայլեր ձեռնարկելու և լուծումներ գտնելու հարցում։

Վորլդ Վիժն Հայաստան | Բուլինգ - Մաս 1

«Բուլինգ» երևույթն այսօր, ցավոք, տարածված է ամբողջ աշխարհում, այն լուրջ խնդիր է դպրոցականների, մանկավարժների և ծնողների համար։

Մեր գործընկեր World Vision Armenia – Վորլդ Վիժն Հայաստան-ի կողմից պատրաստված տեսանյութը բուլինգ երևույթի, բուլինգի ենթարկվող երեխային օգնելու և այդ խնդրի դեմ պայքարելու և միջոցներ ձեռնարկելու մասին է։

ՇՆՈՐՀԱՎՈՐ ԱՄԱՆՈՐ ԵՎ ՍՈՒՐԲ ԾՆՈՒՆԴ

Հանրապետական մանկավարժահոգեբանական կենտրոնի փոքրիկ այցելուների կողմից պատրաստված խաղալիքներով զարդարված այս տոնածառը թող լինի խաղաղության, համերաշխության, միմյանց նկատմամբ սիրո և փոխօգնության խորհրդանիշ։

Մեր բալիկները մեր ապագան են. չմոռանանք պարգևել նրանց ժպիտներ, լինենք ջերմ ու հոգատար:

ՆՈՒՅՆ ԳՈՒՅՆԻ ԿԵՏԵՐԸ ՄԻԱՑՐՈՒ ԻՐԱՐ

ՀՄԿ մասնագետ Էդգար Մանուկյանի կողմից պատրաստված զարգացնող նյութը նախատեսված է ինչպես նախադպրոցական, այնպես էլ կրտսեր դպրոցական տարիքի երեխաների համար։ Առաջադրանքները զարգացնում են.

✧ երեխաների տարածաչափական ընկալումները,

✧ գունաճանաչողությունը,

✧ մանր մոտորիկան։

Դասավորված են պարզից բարդ հաջորդականությամբ, հետաքրքիր են և գունազարդ։

«Ինչպե՞ս մատչելի ներկայացնել երեխաներին Հայաստանում ստեղծված պատերազմական իրավիճակը»

Պատերազմական իրավիճակներում բազմաթիվ ծնողներ առնչվում են այս խնդրի հետ։ ՀՄԿ մասնագետների կողմից պատրաստված տեսանյութը, հուսով ենք, կօգնի նպանատիպ իրավիճակներում ճիշտ մոտեցում ցուցաբերել երեխաներին և զերծ պահել նրանց տրավմաներից և վախերից։

Կենտրոնի հոգեբան Նինա Մովսիսյանի պատրաստած հոդվածին ամբողջությամբ ծանոթանալու համար կարող եք ներբեռնել այն ներքոնշյալ հղումով:

Նկարչություն մատիկներով

Մատիկներով նկարչությունը նպաստում է`
  • ✎ երեխայի շրջապատող միջավայրի և սեփական մարմնի ճանաչմանը,
  • ✎ գունաճանաչողության զարգացմանը,
  • ✎ ընկալման և երևակայության զարգացմանը,
  • ✎ մանր մոտորիկային և տեսաշարժողական կոորդինացիայի զարգացմանը,
  • ✎ հուզական զարգացմանը,
  • ✎ ինքնաճանաչմանն ու ինքնադրսևորմանը,
  • ✎ վստահության և փոխհամագործակցային մթնոլորտի ձևավորմանը։
Դե ինչ, ներկում ենք մատիկները գուաշով և սկսում ենք նկարել:

Սիրելի գործընկերներ, ծնողներ եվ երեխաներ

Ձեզ ենք ներկայացնում «Պատրաստենք միասին» տեսաշարը, որը պատրաստվել է ՀՄԿ Տեղեկատվության և հասարակայնության հետ կապերի բաժնի մասնագետների կողմից։
Այն ևս մեկ միջոց է ստեղծագործական և հետաքրքիր ժամանցի կազմակերպման համար։

Սիրելի գործընկերներ, ծնողներ եվ երեխաներ

Ահա և հերթական տեսանյութը, որը պատրաստվել է ՀՄԿ Տեղեկատվության և հասարակայնության հետ կապերի բաժնի մասնագետների կողմից:
Գունավոր թուղթ, մի քիչ նպարեղեն, սոսինձ, մկրատ և, հետևելով տեսաշարին, կարող եք ստանալ ևս մեկ հետաքրքիր ստեղծագործություն:

«Ինչ է բուլլինգը»
սոցիալական պատմություն

«Ինչ է բուլլինգը» սոցիալական պատմության նպատակն է ուղղորդել երեխաներին` լուծել բուլլինգի հետ կապված դժվարությունները: Յուրաքանչյուր երեխա ինչ-որ պահի պետք է սովորի, որ ուրիշների նկատմամբ բռնություն գործադրելը երբեք լավ չէ և դեմ է դպրոցական կանոններին: Ոչ ոք չի սիրում հալածանքի ենթարկվել, տխրել կամ վիրավորված լինել:
Կարդացեք այս պատմությունը երեխաների համար: Քննարկեք այն նրանց հետ և հավատացրեք նրանց, որ յուրաքանչյուր մարդ կարևոր և արժեքավոր է:

«ԵՍ ՆՈՐԻՑ ԳՆՈՒՄ ԵՄ ԴՊՐՈՑ ԿՈՐՈՆԱՎԻՐՈՒՍԱՅԻՆ ՀԻՎԱՆԴՈՒԹՅԱՆ ԺԱՄԱՆԱԿ» ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ՊԱՏՄՈՒԹՅՈՒՆ

Ձեզ ենք ներկայացնում Հանրապետական մանկավարժահոգեբանական կենտրոնի վերապատրաստող-ﬔնթոր Սյուզաննա Պետրոսյանի կողմից պատրաստված «Ես նորից գնում եմ դպրոց կորոնավիրուսային հիվանդության ժամանակ» սոցիալական պատմությունը։
Սոցիալական պատմության նպատակն է մեղմել երեխաների տագնապն ու մատչելի տեղեկություն հաղորդել սպասվելիք փոփոխությունների մասին։
Պահենք կանոնները, պահպանենք առողջությունը

ԱՐԻ ԽԱՂԱՆՔ

Ստեղծագործության հեղինակ` Հենրի Թուլեթ

ՇԱՏ ՍՈՎԱԾ ԹՐԹՈւՐԸ

Ստեղծագործության հեղինակ` Էրիկ Կարլ

ԳՈւՅՆԵՐԻ ՀՐԵՇԸ ԳՆՈւՄ Է ԴՊՐՈՑ

Ստեղծագործության հեղինակ` Աննա Լենաս

ԳՈՒՅՆԵՐԻ ՀՐԵՇԸ

Ստեղծագործության հեղինակ` Աննա Լենաս

ԻՆՉ ՀԱՄ ՈՒՆԻ ԼՈՒՍԻՆԸ

Ստեղծագործության հեղինակ` Մայքլ Գրեյնեց
Skip to content