Զարգացման բազմակի խանգարումներ ունեցող սովորողներ։ Աջակցման աշխատանքների բովանդակությունը, կազմակերպման առանձնահատկություններն ու ռազմավարությունները

ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ԲԱԶՄԱԿԻ ԽԱՆԳԱՐՈՒՄՆԵՐ ՈՒՆԵՑՈՂ ՍՈՎՈՐՈՂՆԵՐ։ ԱՋԱԿՑՄԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ԲՈՎԱՆԴԱԿՈՒԹՅՈՒՆԸ, ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՄԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐՆ ՈՒ ՌԱԶՄԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ
Մեթոդական ուղեցույց, ձեռնարկ մանկավարժների համար

Զարգացման բազմակի խանգարումներ ունեցող սովորողների հետ աշխատանքում կարևոր է նրանց ուսուցումն ու զարգացումը կազմակերպել այնպիսի մանրակրկիտ մշակված կրթական միջավայրում, որտեղ նրանք կկարողանան օգտագործել իրենց ողջ ներուժը:
Այս ձեռնարկի նպատակն է մեթոդական աջակցություն ցուցաբերել հանրակրթական դպրոցների մասնագետներին զարգացման բազմակի խանգարումներ ունեցող սովորողների ուսուցման և զարգացման հնարավոր ձևերի (միջոցներ, մեթոդներ, կրթական միջավայր)՝ երեխաների հաղորդակցման կարողությունների, ինքնուրույնության, դժվարությունները հաղթահարելու ունակությունների, ինչպես նաև մի շարք այլ հոգեկան գործընթացների ձևավորման վերաբերյալ:
Ձեռնարկը նախատեսված է մանկավարժների և տարածքային մանկավարժահոգեբանական աջակցության կենտրոնների մասնագետների համար։

Skip to content