Անի Գարեգինյան | ՀՄԿ վերապատրաստման և մեթոդական աջակցության բաժնի պետ
Թեմա՝ «Ուսուցիչ-սովորող դրական հաղորդակցումը՝ որպես ապահով դպրոցական միջավայրի նախապայման»
Քրիստինա Բաղդասարյան | Կանանի սոցիալ-հոգեբանական կենտրոն հասարակական կազմակերպության նախագահ
Թեմա՝ «Հուզական գրագիտությունը` որպես բուլինգի կանխարգելման միջոց»
Հայկուհի Ադամյան | Հանրապետական մանկավարժահոգեբանական կենտրոնի տնօրենի տեղակալ, ԵՊՀ անձի հոգեբանության ամբիոնի դասախոս
Թեմա՝ «Ուսուցչի բարեկեցությունը․ ինչպես վառվել, բայց չայրվել»
Լուսինե Բալայան | «Հանրակրթական դպրոցների ուսուցիչների և ուսուցչի օգնականների դասավանդման հմտությունների զարգացման ապահովում» ծրագրի մենթոր
Թեմա՝ «Գեղարվեստական տեքստերի սոցիալական ազդեցությունը»
Արմինե Ավագյան | ՀՄԿ մանկավարժահոգեբանական աջակցության բաժնի հոգեբան
Թեմա՝ «Երբ լռությունը վերածվում է բռնության. բուլինգի դեմ պայքարի հոգեբանական ռազմավարություններ»
ՀՄԿ «ՄԻԱՍԻՆ» թատերախումբ
Թեմա՝ «Իմ աշխարհում» Ինտերակտիվ ներկայացում
Անի Խուդոյան | ՀՄԿ վերապատրաստման և մեթոդական աջակցության բաժնի մեթոդիստ-վերապատրաստող, ՀՊՄՀ հոգեբանության ամբիոնի դասախոս, հոգեբանական գիտությունների թեկնածու
Թեմա՝ «Մեկուսացումը որպես սոցիալական բուլինգի դրսևորման ձև և դրա հաղթահարման հնարավոր ուղիները»
Անի Բոյաջյան | ՀՄԿ գնահատման բաժնի հատուկ մանկավարժ
Թեմա՝ «Բուլինգի անտեսված կողմը»
Մանե Ավագյան, Հասմիկ Վարդանյան | Վայոց ձորի մարզում տարածքային մանկավարժահոգեբանական աջակցության կենտրոնի ծառայությունները տրամադրող «Մանկական զարգացման հիմնադրամի» մասնագետներ
Թեմա՝ «Ուսումնական հաստատության ֆիզիկական միջավայրը որպես բուլինգի կանխարգելման գործոն»
Արմինե Գագիկյան | Ստեփանավանի տարածքային մանկավարժահոգեբանական աջակցության կենտրոնի հոգեբան
Թեմա՝ «Խաղը որպես բուլինգի կանխարգելման միջոց»
Մարինե Ասատրյան | ՀՄԿ մանկավարժահոգեբանական աջակցության բաժնի արտթերապիստ, «ՄԻԱՍԻՆ» թատերախմբի ղեկավար
Թեմա՝ Դրամաթերապիայի խաղ-մաղ «Նույն լարի վրա»
Կարինե Ավետիսյան | «Հանրակրթական դպրոցների ուսուցիչների և ուսուցչի օգնականների դասավանդման հմտությունների զարգացման ապահովում» ծրագրի մենթոր
Թեմա՝ «Ինչպես պաշտպանել երեխաներին կիբերբուլինգից»
Ալինա Մանուկյան | Հոգեբանական գիտությունների թեկնածու, ՀՊՄՀ հատուկ մանկավարժության և հոգեբանության ամբիոնի դոցենտ, ՀՄԿ բովանդակային մշակումների բաժնի մասնագետ
Թեմա՝ «Ինչպես պահպանել հավասարակշռությունը․ սթրեսը և ինքնակարգավորումը մանկավարժական աշխատանքում»
Գոռ Մսրիկյան | Երևանի թիվ 3 տարածքային մանկավարժահոգեբանական աջակցության կենտրոնի տնօրեն
Թեմա՝ «Կրթության կառավարումն արդի փուլում»
Հայկուհի Ադամյան | Հանրապետական մանկավարժահոգեբանական կենտրոնի տնօրենի տեղակալ, ԵՊՀ անձի հոգեբանության ամբիոնի դասախոս
Արփի Խաչատուրյան | Ավետիսյան դպրոցի հոգեբան
Արևիկ Պետրոսյան | Երևանի Պեյո Յավորովի անվ. թիվ 131 հիմն. դպրոցի հոգեբան
Լենա Պողոսյան | Երևանի Պեյո Յավորովի անվ. թիվ 131 հիմն. դպրոցի հոգեբան
Լուսինե Բենյամինյան | Երևանի Յակոբ և Լուտովիկա Այնթապլեանների անվ. թիվ 87 միջն. դպրոցի հոգեբան
Թեմա՝ «Դպրոցներում բուլինգի կանխարգելման և արձագանքման ընթացակարգերի ներդրում» պիլոտային ծրագիր․ դպրոցների փորձի ներկայացում