«ԱՆՎՏԱՆԳ ԵՎ ԱՊԱՀՈՎ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ» խորագրով ուսուցչական համաժողով | ԼԻԱՆԱ ՄԱՐԳԱՐՅԱՆ | «ՍՈՑՑԱՆՑԵՐ ԵՎ ԱՌՑԱՆՑ ԲՌՆՈՒԹՅՈՒՆ․ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԴԵՐԱԿԱՏԱՐՈՒՄԸ ԿԱՆԽԱՐԳԵԼՄԱՆ ԳՈՐԾՈՒՄ»
								
							
                                 Previous article«ԱՆՎՏԱՆԳ ԵՎ ԱՊԱՀՈՎ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ» խորագրով ուսուցչական համաժողով | ՀԱՅԿՈՒՀԻ ԱԴԱՄՅԱՆ | «ԲԱԶՄԱԶԱՆ ԴԱՍԱՐԱՆ․ ՊԱՐԶ ՔԱՅԼԵՐ, ԱՐԴՅՈՒՆԱՎԵՏ ԼՈՒԾՈՒՄՆԵՐ» Next article «ԱՆՎՏԱՆԳ ԵՎ ԱՊԱՀՈՎ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ» խորագրով ուսուցչական համաժողով | ԱՐՄԻՆԵ ԱՎԱԳՅԱՆ | «ԲՈՒԼԻՆԳԻ ԿԱՆԽԱՐԳԵԼՈՒՄ․ ՈՒՍՈՒՑՉԻ ԴԵՐԱԿԱՏԱՐՈՒՄՆ ՈՒ ԱՐՁԱԳԱՆՔՄԱՆ ՔԱՅԼԵՐԸ»
Next article «ԱՆՎՏԱՆԳ ԵՎ ԱՊԱՀՈՎ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ» խորագրով ուսուցչական համաժողով | ԱՐՄԻՆԵ ԱՎԱԳՅԱՆ | «ԲՈՒԼԻՆԳԻ ԿԱՆԽԱՐԳԵԼՈՒՄ․ ՈՒՍՈՒՑՉԻ ԴԵՐԱԿԱՏԱՐՈՒՄՆ ՈՒ ԱՐՁԱԳԱՆՔՄԱՆ ՔԱՅԼԵՐԸ»
                            
                                                     Next article «ԱՆՎՏԱՆԳ ԵՎ ԱՊԱՀՈՎ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ» խորագրով ուսուցչական համաժողով | ԱՐՄԻՆԵ ԱՎԱԳՅԱՆ | «ԲՈՒԼԻՆԳԻ ԿԱՆԽԱՐԳԵԼՈՒՄ․ ՈՒՍՈՒՑՉԻ ԴԵՐԱԿԱՏԱՐՈՒՄՆ ՈՒ ԱՐՁԱԳԱՆՔՄԱՆ ՔԱՅԼԵՐԸ»
Next article «ԱՆՎՏԱՆԳ ԵՎ ԱՊԱՀՈՎ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ» խորագրով ուսուցչական համաժողով | ԱՐՄԻՆԵ ԱՎԱԳՅԱՆ | «ԲՈՒԼԻՆԳԻ ԿԱՆԽԱՐԳԵԼՈՒՄ․ ՈՒՍՈՒՑՉԻ ԴԵՐԱԿԱՏԱՐՈՒՄՆ ՈՒ ԱՐՁԱԳԱՆՔՄԱՆ ՔԱՅԼԵՐԸ»

