Հանրապետական մանկավարժահոգեբանական կենտրոնը (այսուհետ՝ Կենտրոն կամ ՀՄԿ) պետական ոչ առևտրային կազմակերպություն է։ Այն հանրապետությունում ներառական կրթության գործընթացի կազմակերպման, համակարգման և մեթոդաբանության մշակման կարևորագույն սուբյեկտներից մեկն է։
Ստեղծվել է ՀՀ կառավարության 2017թ. հունվարի 12-ի N 10-Ն որոշմամբ՝ «Երևանի բժշկահոգեբանամանկավարժական գնահատման կենտրոն» ՊՈԱԿ-ի վերակազմակերպման արդյունքում / «Հանրապետական մանկավարժահոգեբանական կենտրոն» ՊՈԱԿ-ի Կանոնադրություն
Կենտրոնի ստեղծման գործում կարևորագույն ավանդ ունի ՀՀ վաստակավոր մանկավարժ Վարդուհի Կատինյանը։
Կենտրոնը ղեկավարվում է Հայաստանի Հանրապետության Սահմանադրությամբ, «Հանրակրթության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքով, Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ և իր Կանոնադրությամբ:
ԱՌԱՔԵԼՈՒԹՅՈՒՆ
Կենտրոնի նպատակը երեխայի կրթության իրականացման գործընթացում կրթական ծառայությունների մատչելիությունը, արդյունավետությունը և մասնակցային հնարավորությունները մեծացնելն է։
ՇԱՀԱՌՈՒՆԵՐ
- ✓ ուսուցիչներ
- ✓ ուսուցչի օգնականներ
- ✓ ՄՀ աջակցող մասնագետներ
- ✓ վարչական անձնակազմ
- ✓ երեխաներ
- ✓ ծնողներ
- ✓ պետական և հասարակական կազմակերպությունների, ՀՀ տարբեր գերատեսչությունների և շահագրգիռ կառույցների ներկայացուցիչներ
ՀԱՄԱԳՈՐԾԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆ
- ✓ Ուսումնական հաստատություններ
- ✓ ՀՀ տարբեր գերատեսչություններ
- ✓ Պետական, միջազգային և հասարակական կազմակերպություններ
- ✓ Շահագրգիռ այլ կառույցներ
ՏԵՍԼԱԿԱՆ
Հիմք ընդունելով յուրաքանչյուր երեխայի շահը՝ ապահովել նրա կրթության իրավունքի իրացումը հավասար, մատչելի պայմաններում
 ՎԵՐԱՊԱՏՐԱՍՏՈՒՄ
 ՎԵՐԱՊԱՏՐԱՍՏՈՒՄ
Կրթության գործընթացի ներառականության ապահովումը մեծապես կախված է այդ գործընթացին ներգրավված անձանց գիտելիքների, կարողությունների և հմտությունների անընդհատ զարգացումից: ՀՀ բոլոր մարզերում և Երևան քաղաքում ՀՄԿ-ն իրականացնում է մասնագիտական կարողությունների հզորացմանն ու կատարելագործման արդիականությանն ուղղված
 վերապատրաստման դասընթացներ վերապատրաստման դասընթացներ
 սեմինարներ սեմինարներ
 վարպետաց դասեր վարպետաց դասեր
 ԽՈՐՀՐԴԱՏՎՈՒԹՅՈՒՆ
 ԽՈՐՀՐԴԱՏՎՈՒԹՅՈՒՆ
ՀՄԿ-ի կողմից խորհրդատվություններն իրականացվում են հեռավար և առկա ձևաչափերով՝ նպաստելով
 կրթության մատչելիության, ներառականության, որակի և արդյունավետության բարձրացմանը կրթության մատչելիության, ներառականության, որակի և արդյունավետության բարձրացմանը
 սովորողին տրամադրվող մանկավարժահոգեբանական աջակցության ծառայությունների արդյունավետ կազմակերպմանն ու իրականացմանը սովորողին տրամադրվող մանկավարժահոգեբանական աջակցության ծառայությունների արդյունավետ կազմակերպմանն ու իրականացմանը
 երեխայի իրավունքների մասին իրազեկմանը երեխայի իրավունքների մասին իրազեկմանը
 ԲՈՎԱՆԴԱԿԱՅԻՆ ՄՇԱԿՈՒՄՆԵՐ
 ԲՈՎԱՆԴԱԿԱՅԻՆ ՄՇԱԿՈՒՄՆԵՐ
ՀՄԿ-ի կողմից ստեղծվում են ուսումնառության գործընթացում յուրաքանչյուր երեխայի ներառմանը նպաստող ուսումնական նյութեր․
 աշխատանքային գիրք-տետրեր աշխատանքային գիրք-տետրեր
 մեթոդական ուղեցույցներ և ձեռնարկներ մեթոդական ուղեցույցներ և ձեռնարկներ
 դիդակտիկ նյութեր դիդակտիկ նյութեր
 զարգացնող խաղեր և վարժություններ զարգացնող խաղեր և վարժություններ
 վերապատրաստման մոդուլներ վերապատրաստման մոդուլներ
 ԲՈՂՈՔԱՐԿՈՒՄ
 ԲՈՂՈՔԱՐԿՈՒՄ
Կենտրոնում իրականացվում է կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմանների կարիքի (ԿԶԱՊԿ) և կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիքի (ԿԱՊԿ) գնահատման արդյունքների բողոքարկում՝ ծնողի անհամաձայնության դեպքում։
Գործընթացում ներգրավված կողմերն են՝
 ծնող (օրինական ներկայացուցիչ) ծնող (օրինական ներկայացուցիչ)
 Հանրապետական մանկավարժահոգեբանական կենտրոն Հանրապետական մանկավարժահոգեբանական կենտրոն
 ըստ անհրաժեշտության` ՏՄԱԿ-ի մասնագետներ, ուսումնական հաստատության վարչական և մանկավարժական աշխատողներ ըստ անհրաժեշտության` ՏՄԱԿ-ի մասնագետներ, ուսումնական հաստատության վարչական և մանկավարժական աշխատողներ
 ՄՇՏԱԴԻՏԱՐԿՈՒՄ
 ՄՇՏԱԴԻՏԱՐԿՈՒՄ
ՀՄԿ-ն իրականացնում է մշտադիտարկումներ կրթության ոլորտում ներառականության ապահովման, աջակցության ծառայությունների որակի բարելավման, տվյալների վերլուծության, ներառական կրթության քաղաքականության բարելավմանն ուղղված առաջարկությունների տրամադրման նպատակով։
Թիրախային ուղղություններն են՝
 ԿԶԱՊԿ/ԿԱՊԿ գնահատման գործընթացը ԿԶԱՊԿ/ԿԱՊԿ գնահատման գործընթացը
 սովորողներին տրամադրվող աջակցող ծառայությունների որակը և արդյունավետությունը սովորողներին տրամադրվող աջակցող ծառայությունների որակը և արդյունավետությունը
 ուսումնական գործընթացի ներառականությունը ուսումնական գործընթացի ներառականությունը
 ՀԱՆՐԱՅԻՆ ԻՐԱԶԵԿՈՒՄ
 ՀԱՆՐԱՅԻՆ ԻՐԱԶԵԿՈՒՄ
Կենտրոնի կողմից իրականացվում է նաև ՀՄԿ-ի, պետական, միջազգային և հասարակական կազմակերպությունների գործունեության լուսաբանում և հասարակության իրազեկվածության բարձրացում, մասնավորապես՝
| Տեղեկատվության հավաքագրում, մշակում և հանրայնացում հետևյալ միջոցներով․ 
 | Միջոցառումների կազմակերպում տարբեր ձևաչափերով․ 
 | 
 ՀԱՆՐԱՅԻՆ ԻՐԱԶԵԿՈՒՄ
 ՀԱՆՐԱՅԻՆ ԻՐԱԶԵԿՈՒՄ
Կենտրոնի կողմից իրականացվում է նաև ՀՄԿ-ի, պետական, միջազգային և հասարակական կազմակերպությունների գործունեության լուսաբանում և հասարակության իրազեկվածության բարձրացում, մասնավորապես՝
Տեղեկատվության հավաքագրում, մշակում և հանրայնացում հետևյալ միջոցներով․
 ՀՄԿ կայք www.hmk.am ՀՄԿ կայք www.hmk.am
 սոցիալական հարթակներ | Facebook, Instagram, Youtube սոցիալական հարթակներ | Facebook, Instagram, Youtube
 լրատվամիջոցներ, տպագիր և էլեկտրոնային այլ միջոցներ լրատվամիջոցներ, տպագիր և էլեկտրոնային այլ միջոցներ
Միջոցառումների կազմակերպում տարբեր ձևաչափերով․
 աշխատաժողովներ աշխատաժողովներ
 կլոր սեղան-քննարկումներ կլոր սեղան-քննարկումներ
 պանելային քննարկումներ պանելային քննարկումներ
 սեմինարներ և վեբինարներ սեմինարներ և վեբինարներ
 իրազեկող արշավներ իրազեկող արշավներ
 համագործակցության շրջանակների ընդլայնում համագործակցության շրջանակների ընդլայնում

 
								