2021 թվականի «Համընդհանուր ներառական կրթության համակարգի ներդրում» ծրագրի «Մանկավարժահոգեբանական աջակցության ծառայություններ եվ կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների կրթության կազմակերպմանն օժանդակող միջոցառումներ» ենթածրագրի շրջանակում «Հանրապետական մանկավարժահոգեբանական կենտրոն» ՊՈԱԿ-ի կողմից իրականացված աշխատանքների տարեկան հաշվետվություն
- կրթության առանձնահատուկ պայմանների գնահատում,
- կրթության առանձնահատուկ պայմաններ ունեցող երեխաներին մանկավարժահոգեբանական աջակցության տրամադրում,
- խորհրդատվություններ,
- մշտադիտարկումներ,
- բովանդակային մշակումներ։
Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիքի գնահատում
Արարատի և Վայոց Ձորի մարզերում համընդհանուր ներառական կրթության ներդրման ծրագրի շրջանակներում, ինչպես նաև Երևան և Գյումրի քաղաքներում՝ բողոքարկման դիմումների հիման վրա, իրականացվել է 6-18 տարեկան թվով 241 երեխայի ԿԱՊԿ գնահատում (165 տղա, 75 աղջիկ):
No Data Found
Գնահատման արդյունքներն ըստ ԿԱՊԿ ծանրության աստիճանի
No Data Found
ԿԱՊԿ վերագնահատումների վերաբերյալ ՏՄԱԿ-ներից հաշվետվությունների հավաքագրում
ԿԱՊԿ վերագնահատումների թիվն ըստ մարզերի
No Data Found
ԿԱՊԿ գնահատման գործընթացի համատեղ գնահատումներ՝ քոուչինգներ
No Data Found
Արարատի և Վայոց ձորի ՏՄԱԿ-ների մասնագետների համար իրականացվել են ԿԱՊԿ գնահատման գործընթացի համատեղ գնահատումներ` քոուչինգներ. ՏՄԱԿ-ների գնահատող մասնագետների հետ համատեղ իրականացվել են ԿԱՊԿ գնահատումներ դպրոցական և տարածքային մակարդակներում։
Մանկավարժահոգեբանական աջակցության ծառայությունների մատուցում
2021թ-ի ընթացքում ՀՄԿ կողմից մանկավարժահոգեբանական աջակցության ծառայություններ են մատուցվել ԿԶԱՊԿ ունեցող 107 նախադպրոցական տարիքի երեխաների սոցիալիզացման, գիտելիքների, կարողությունների և հմտությունների զարգացումն ապահովելու նպատակով:
107 երեխա
No Data Found
Մասնագիտական կարողությունների զարգացում | վերապատրաստում
2021 թվականի ընթացքում ՀՄԿ կողմից իրականացվել են մասնագիտական կարողությունների հզորացմանն ուղղված 324 վերապատրաստման դասընթաց` ՏՄԱԿ-ների ՄՀ աջակցության ծառայություններ տրամադրող և ԿԱՊԿ գնահատումներ իրականացնող, ինչպես նաև հանրակրթական 362 ուսումնական հաստատություններում մանկավարժական աշխատող հանդիսացող 7513 մասնագետների համար:
Դասընթացներն իրականացվել են ինչպես առկա, այնպես էլ առցանց ձևաչափով:
Վերապատրաստման դասընթացների նպատակն է զարգացնել ուսուցիչների և աջակցող թիմերի կարողությունները մանկավարժահոգեբանական աջակցության ծառայությունների տրամադրման, կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիքի գնահատման, ինչպես նաև Անհատական ուսուցման պլանի մշակման և գնահատման գործիքների կիրառման գործընթացներում:
2021թ. մանկավարժական աշխատողների կարողությունների զարգացմանն ուղղված վերապատրաստման դասընթացներ
No Data Found
2021թ. մանկավարժական աշխատողների կարողությունների զարգացմանն ուղղված վերապատրաստման դասընթացներ
No Data Found
Մասնագիտական կարողությունների զարգացման ուղղված վերապատրաստումներ` ըստ թեմաների և մասնակիցների բաշխվածության
Թեմաներ | Վերապատրաստումների թիվ | Մասնակիցների թիվ |
Հոգեբանական աջակցության տրամադրումը կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաներին | 9 | 98 |
Մանկավարժահոգեբանական աջակցության ծառայությունների տրամադրումը շարժողական ֆունկցիաների խանգարման դեպքում | 15 | 328 |
Ծնողավարության հոգեբանական հմտություններ | 19 | 334 |
Կիրառական վարքային վերլուծության տեսական և գործնական հիմունքներ | 21 | 483 |
Մանկավարժահոգեբանական աջակցության տրամադրումը մտավոր (ճանաչողական) գործընթացների խանգարում ունեցող երեխաներին | 19 | 449 |
Էխոլալիաների հաղթահարումը | 1 | 12 |
Տեսողության խանգարում ունեցող սովորողների մանկավարժահոգեբանական աջակցության մեխանիզմները | 17 | 351 |
Լսողության խանգարումներ ունեցող սովորողների մանկավարժահոգեբանական աջակցության առանձնահատկությունները | 19 | 446 |
Ինչպես օգնել ծնողներին խթանել ներառումը հեռավար ուսուցման պայմաններում | 15 | 304 |
Ինչպես օգնել ուսուցիչներին խթանել ներառումը հեռավար ուսուցման մեջ | 15 | 304 |
Անհատական ուսուցման պլան | 9 | 221 |
Կրթության կազմակերպման մանկավարժահոգեբանական աջակցության ծառայությունները դպրոցական մակարդակում | 124 | 3006 |
Բուլլինգի դրսևորումները ուսումնական հաստատություններում և դրանց կանխարգելման ուղիները | 2 | 35 |
Մանկավարժահոգեբանական աջակցության ծառայությունների տրամադրման գործընթաց | 2 | 55 |
Աուտիստիկ սպեկտորի խանգարում ունեցող երեխաների հետ տարվող աշխատանքների առանձնահատկությունները | 1 | 100 |
Լոգոպեդական աջակցության տրամադրումը ձայնի և խոսքի ֆունկցիաների խանգարման դեպքում | 7 | 71 |
Աջակցիր Սատարողին | 4 | 54 |
Ներառական կրթություն. կրթություն բոլորի համար | 10 | 370 |
Տեսողության խանգարում ունեցող սովորողների մանկավարժահոգեբանական աջակցության մեխանիզմները դպրոցում | 4 | 57 |
Մանկավարժահոգեբանական աջակցության տրամադրումը ձայնի և խոսքի ֆունկցիաների խանգարման դեպքում | 1 | 18 |
Լսողության խանգարումներ ունեցող երեխաների հետ տարվող մանկավարժահոգեբանական աշխատանքների առանձնահատկությունները | 1 | 100 |
Շարժունակության խանգարումներ ունեցող երեխաների հետ տարվող մանկավարժահոգեբանական աշխատանքների առանձնահատկությունները | 1 | 93 |
Լոգոպեդական աջակցության տրամադրումը նախադպրոցական տարիքում | 1 | 15 |
Հոգեբանական աջակցության առանձնահատկությունները նախադպրոցական տարիքում | 1 | 23 |
«Կրթության կազմակերպման մանկավարժահոգեբանական աջակցության ծառայությունները նախադպրոցական մակարդակում» | 1 | 27 |
«Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիքի գնահատման համակարգը հայաստանի հանրապետությունում` հիմնված ԱՀԿ ՖՄԴ մոտեցումների վրա, կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիքի գնահատման գործընթաց, գնահատման ընթացակարգ և գործիքակազմ» | 2 | 58 |
Մասնագիտական կողմնորոշում | 1 | 11 |
Մայրենի 1 աշխատանքային գիրք-տետրի հետ աշխատելու սկզբունքներն ու մոտեցումները | 1 | 45 |
Մաթեմատիկա 1 աշխատանքային գիրք-տետրի հետ աշխատելու սկզբունքներն ու մոտեցումները | 1 | 45 |
Ընդամենը | 324 | 7513 |
Խորհրդատվություններ
Կենտրոնի կողմից 2021 հաշվետու տարվա ընթացքում տրամադրվել են խորհրդատվություններ՝ ՏՄԱԿ-ների, նախադպրոցական և հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների մանկավարժական (մանկավարժներ, ուսուցչի օգնականներ, աջակցող մասնագետներ) և վարչական աշխատողներին, ինչպես նաև ծնողներին։
Խորհրդատվությունները տրամադրվել են հետևյալ ուղղություններով`
- ԿԱՊԿ գնահատման գործընթաց
- Մասնագիտական կարողությունների զարգացում
- ՄՀ աջակցության ծառայությունների տրամադրում
- Ուսումնամեթոդական նյութերի մշակում
- Հաշվետվությունների ներկայացում
- Իրավախորհրդատվություն
No Data Found
Կենտրոնի կողմից բոլոր խորհրդատվություններն իրականացվել են ինչպես անհատական, այնպես էլ խմբային ձևաչափով՝ հեռավար կամ տեղում։ Պլանավորված խորհրդատվությունների մեծ մասը տրամադրվել է ՏՄԱԿ-ների և ուսումնական հաստատությունների գործունեության մշտադիտարկման արդյունքում։
Մշտադիտարկում
2021 թվականի ընթացքում Կենտրոնի կողմից իրականացվել են ԿԱՊԿ գնահատման և ՄՀ աջակցության ծառայությունների մատուցման գործընթացների 487 մշտադիտարկում: Մշտադիտարկումներն իրականացվել են ՏՄԱԿ-ներում և դրանց ամրագրված ընդհանուր` 386 հանրակրթական ուսումնական հաստատություններում։
Մշտադիտարկումներն իրականացվել են հետևյալ ուղղություններով`
- ԿԱՊԿ գնահատման գործընթացի մշտադիտարկում
- ՄՀ աջակցության ծառայությունների տրամադրման և ԿԱՊԿ գնահատման կարգերի և ընթացակարգերի մշտադիտարկում
- ՄՀ աջակցության ծառայությունների մատուցման որակի և արդյունավետության մշտադիտարկում
- Տվյալների բազայի վերլուծություն և մշտադիտարկում
No Data Found
Կրթության կազմակերպմանն օժանդակող նյութերի մշակում եվ հրատարակում
ՀՄԿ կողմից մշակվել են ՏՄԱԿ-ների և ՆՈւՀ-երի մասնագետների մասնագիտական կարողությունների հզորացմանն ուղղված վերապատրաստման դասընթացների թվով 8 մոդուլներ:
2021թ-ին ՀՄԿ կողմից մշակվել են մեթոդական ուղեցույցներ, ձեռնարկներ և աշխատանքային գիրք-տետրեր:
Կրթության կազմակերպմանն օժանդակող նյութերի մշակում եվ հրատարակում
ՀՄԿ կողմից մշակվել են ՏՄԱԿ-ների և ՆՈւՀ-երի մասնագետների մասնագիտական կարողությունների հզորացմանն ուղղված վերապատրաստման դասընթացների թվով 8 մոդուլներ:
2021թ-ին ՀՄԿ կողմից մշակվել են մեթոդական ուղեցույցներ, ձեռնարկներ և աշխատանքային գիրք-տետրեր:

«Արդյունավետ հարմարեցումներ: Որակյալ կրթություն» մեթոդական ուղեցուց
Ձեռնարկ մանկավարժների համար
Հանրային կապեր ԵՎ իրազեկում
2021թ-ի ընթացքում կատարվել են լուսաբանման և իրազեկման աշխատանքներ Կենտրոնի գործունեության և ներառական կրթության ոլորտի կարևորագույն իրադարձությունների վերաբերյալ։
No Data Found
«ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ԴՊՐՈՑՆԵՐԻ ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐԻ ԵՎ ՈՒՍՈՒՑՉԻ ՕԳՆԱԿԱՆՆԵՐԻ ԴԱՍԱՎԱՆԴՄԱՆ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ԱՊԱՀՈՎՈՒՄ» ԾՐԱԳՐԻ ՇՐՋԱՆԱԿՆԵՐՈՒՄ ԻՐԱԿԱՆԱՑՎԱԾ ԳՈՐԾՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
- 52-ժամյա վերապատրաստումներ` վերապատրաստված թվով 120 դպրոց
- Մենթորական աջակցություն՝ վերապարտաստված 2861 ուսուցիչ և ուսուցչի օգնական
Ծրագրի առաջին փուլ
Դպրոցների բաշխվածությունն ըստ մարզերի
No Data Found
Ծրագրի առաջին փուլ
Դպրոցների բաշխվածությունն ըստ մարզերի
No Data Found