Հաշվետվություն
ՀՀ ՏԱՐԱԾՔԱՅԻՆ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱՀՈԳԵԲԱՆԱԿԱՆ ԱՋԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ԿԵՆՏՐՈՆՆԵՐԻ ԿՈՂՄԻՑ
2022 ՏԱՐՎԱ ԸՆԹԱՑՔՈՒՄ ԻՐԱԿԱՆԱՑՎԱԾ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ
ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏՈՒԿ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐԻ ԿԱՐԻՔԻ ԳՆԱՀԱՏՈՒՄ
2022 թ-ին իրականացվել է 3331 սովորողի կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիքի գնահատում (տղա՝ 2391, աղջիկ՝ 940):
No Data Found
ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏՈՒԿ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐԻ ԿԱՐԻՔ ՈՒՆԵՑՈՂ ՍՈՎՈՐՈՂՆԵՐԻ ԹԻՎԸ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅՈՒՆՈՒՄ
Ընդհանուր՝ 8805 սովորող (տղա՝ 6113, աղջիկ՝ 2692)
No Data Found
Մանկավարժահոգեբանական աջակցության ծառայությունների տրամադրում
Մանկավարժահոգեբանական աջակցության ծառայություններ են տրամադրվել շուրջ 5775 սովորողի (տղա՝ 4043, աղջիկ՝ 1732)։ Մանկավարժահոգեբանական աջակցության ծառայությունները տրամադրվել են ինչպես ուսումնական հաստատություններում գործող աջակցող թիմերի, այնպես էլ ՏՄԱԿ-ների մասնագետների կողմից։
No Data Found
Խորհրդատվությունների տրամադրում
2022 թ-ին տրամադրվել են շուրջ 9103 խորհրդատվություններ 1834 ուսումնական հաստատությունների մանկավարժներին, ուսուցչի օգնականներին, մանկավարժահոգեբանական աջակցության թիմի մասնագետներին, ծնողներին, երեխաներին և այլոց (շուրջ 39621 անձ)։
No Data Found
Մշտադիտարկում
Ներառական կրթության իրականացման և կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող սովորողների կրթության մեջ ներգրավվածության գնահատման նպատակով ուսումնական հաստատություններում իրականացվել են 2967 մշտադիտարկումներ:
No Data Found