Մասնագիտական իրազեկում

Ուշադրության պակասի
եվ
գերակտիվության համախտանիշ

ԷԴԳԱՐ ՄԱՆՈՒԿՅԱՆ

ԻՆՉՊԵՍ ՍՈՎՈՐԵՑՆԵԼ ԵՐԵԽԱՅԻՆ ՈՐՈՇԵԼ ԺԱՄԸ ՍԼԱՔԱՎՈՐ ԺԱՄԱՑՈՒՅՑԻ ՄԻՋՈՑՈՎ

ԼՅՈՒԴՄԻԼԱ ԳԱՐԵԳԻՆՅԱՆ

Զարգացման խնդիրներ ունեցող երեխաների հետ իրականացվող գործնական աշխատանքի նկարագիր

ԱԶԱ ՄԱՆՈՒԿՅԱՆ

ՀԱՏՈՒԿ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐՆ ԱՈՒՏԻՍՏԻԿ ՍՊԵԿՏՈՐԻ ԽԱՆԳԱՐՈՒՄՆԵՐԻ ԺԱՄԱՆԱԿ

ԼՅՈՒԴՄԻԼԱ ԳԱՐԵԳԻՆՅԱՆ

ՊԱՐԱՇԱՐԺՈՂԱԿԱՆ ԹԵՐԱՊԻԱՆ ՈՒՇԱԴՐՈՒԹՅԱՆ ՊԱԿԱՍԻ եվ ԳԵՐԱԿՏԻՎՈՒԹՅԱՆ ՀԱՄԱԽՏԱՆԻՇ ՈՒՆԵՑՈՂ ԵՐԵԽԱՆԵՐԻ ՀԵՏ ԱՇԽԱՏԱՆՔՈՒՄ

ԱՆՆԱ ՂԱՐԻԲՅԱՆ

ԳՐԱՎՈՐ ԽՈՍՔԻ ԽԱՆԳԱՐՈՒՄ.
ԳՐԵԼՈՒ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑ եվ ԸՆԹԵՐՑԱՆՈՒԹՅՈՒՆ
(ԴԻՍԼԵՔՍԻԱ եվ ԴԻՍԳՐԱՖԻԱ)

ՔՐԻՍՏԻՆԵ ՍԱՀԱԿՅԱՆ

«ՊԱՐՈՆ ԱՏԱՄԻԿԸ-1» ՕԳՏԱԿԱՐ ԽՈՐՀՈՒՐԴՆԵՐ

ԷԼԻԶԱ ՔԵՈՇԿԱՐՅԱՆ

Ի՞ՆՉ է
ԱԼԱԼԻԱՆ
(ԱՆԽՈՍՈՒԹՅՈՒՆ)

ԱԻԴԱ ՊԱՊՈՅԱՆ

ՀԵՏԻՈՏՆԱՅԻՆ ՃԱՆԱՊԱՐՀԱՅԻՆ ԵՐԹԵՎԵԿՈՒԹՅԱՆ ԿԱՆՈՆՆԵՐ

ԷԼԻԶԱ ՔԵՈՇԿԱՐՅԱՆ

ԸՆԹԵՐՑԱՆՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳՐԱՎՈՐ ԽՈՍՔԻ ԽԱՆԳԱՐՈՒՄՆԵՐ

ԷԴԳԱՐ ՄԱՆՈՒԿՅԱՆ


ՍԱՌՆԱՐԱՆ
ԹԵ՞
ՊԱՀԱՐԱՆ

ԷԼԻԶԱ ՔԵՈՇԿԱՐՅԱՆ

«ՊԱՐՈՆ ԱՏԱՄԻԿԸ-2» ՕԳՏԱԿԱՐ ԵՎ ՎՆԱՍԱԿԱՐ ՍՆՈՒՆԴ

ԷԼԻԶԱ ՔԵՈՇԿԱՐՅԱՆ

ԳՐԱՖԻԿԱԿԱՆ
ԹԵԼԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆ

ԼՅՈՒԴՄԻԼԱ ԳԱՐԵԳԻՆՅԱՆ
Skip to content