ԳՈՒՅՆԵՐԻ ՃԱՆԱՉՈՒՄ ԵՎ ԱՄՐԱՊՆԴՈՒՄ
Նպատակ
Խաղը նպաստում է կարմիր, կանաչ, կապույտ և դեղին գույների ճանաչմանը և ամրապնդմանը գունավոր, գրավիչ պատկերների կիրառմամբ։ Այն օգնում է երեխաներին տարբերակել նշված գույները, հիշել դրանց անունները և մտովի համադրել կոնկրետ առարկաների կամ երևույթների հետ։ Խաղը միաժամանակ նաև ուսուցողական միջոց է՝ գույների վերաբերյալ նոր տեղեկություններ հաղորդելու համար։
Գունավոր պատկերների կիրառումը նպաստում է երեխաների ճանաչողական գործընթացների զարգացմանը՝ խթանելով ուշադրությունը, հիշողությունը և մտածողությունը։
Խաղի ընթացք
Խաղացողը դիտում է գունավոր պատկերներ, որոնց բնորոշ է որևէ կոնկրետ գույն (օրինակ՝ կարմիր խնձոր, կանաչ տերև, կապույտ փուչիկ, դեղին արև)։ Նպատակն է ճիշտ համադրել պատկերը համապատասխան գույնի տիրույթի հետ։
Խաղը կարելի է անցկացնել հետևյալ ձևերով.
- Ինքնուրույն աշխատանք. երեխան դիտում է պատկերը և ընտրում համապատասխան գույնը։
- Ուսուցչի կամ մեծահասակի ուղղորդմամբ. երեխան նկարագրում է պատկերը, անվանում գույնը, պատմում՝ որտեղ է հանդիպել նման գույն, ինչով է այն տարբերվում մյուսներից։
- Խմբային քննարկման ձևով․ երեխաները համեմատում են գույները, փորձում հիշել առարկաներ, որոնք այդ գույնն ունեն։
Խաղը հնարավորություն է տալիս ոչ միայն սովորել գույները, այլ նաև ամրապնդել այդ գիտելիքները խաղային, տեսողական ու խոսքային ակտիվության միջոցով։