ԳՈՒՅՆԵՐԻ ՃԱՆԱՉՈՒՄ ԵՎ ԱՄՐԱՊՆԴՈՒՄ

ԳՈՒՅՆԵՐԻ ՃԱՆԱՉՈՒՄ ԵՎ ԱՄՐԱՊՆԴՈՒՄ

Նպատակ

Խաղը նպաստում է կարմիր, կանաչ, կապույտ և դեղին գույների ճանաչմանը և ամրապնդմանը գունավոր, գրավիչ պատկերների կիրառմամբ։ Այն օգնում է երեխաներին տարբերակել նշված գույները, հիշել դրանց անունները և մտովի համադրել կոնկրետ առարկաների կամ երևույթների հետ։ Խաղը միաժամանակ նաև ուսուցողական միջոց է՝ գույների վերաբերյալ նոր տեղեկություններ հաղորդելու համար։

Գունավոր պատկերների կիրառումը նպաստում է երեխաների ճանաչողական գործընթացների զարգացմանը՝ խթանելով ուշադրությունը, հիշողությունը և մտածողությունը։

Խաղի ընթացք

Խաղացողը դիտում է գունավոր պատկերներ, որոնց բնորոշ է որևէ կոնկրետ գույն (օրինակ՝ կարմիր խնձոր, կանաչ տերև, կապույտ փուչիկ, դեղին արև)։ Նպատակն է ճիշտ համադրել պատկերը համապատասխան գույնի տիրույթի հետ։

Խաղը կարելի է անցկացնել հետևյալ ձևերով.

  1. Ինքնուրույն աշխատանք. երեխան դիտում է պատկերը և ընտրում համապատասխան գույնը։
  2. Ուսուցչի կամ մեծահասակի ուղղորդմամբ. երեխան նկարագրում է պատկերը, անվանում գույնը, պատմում՝ որտեղ է հանդիպել նման գույն, ինչով է այն տարբերվում մյուսներից։
  3. Խմբային քննարկման ձևով․ երեխաները համեմատում են գույները, փորձում հիշել առարկաներ, որոնք այդ գույնն ունեն։

Խաղը հնարավորություն է տալիս ոչ միայն սովորել գույները, այլ նաև ամրապնդել այդ գիտելիքները խաղային, տեսողական ու խոսքային ակտիվության միջոցով։

Skip to content