Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիքի գնահատման գործընթացի մշտադիտարկում Կոտայքի եվ Գեղարքունիքի տարածքային մանկավարժահոգեբանական աջակցության կենտրոնների սպասարկման տարածքների թվով 2 դպրոցներում
Previous article«Ինչպես օգնել ծնողներին խթանել ներառումը հեռավար ուսուցման պայմաններում» և «Ինչպես օգնել ուսուցիչներին խթանել երեխայի ներառումը հեռավար ուսուցման մեջ» թեմաներով վերապատրաստումներ
Next article Մշտադիտարկում եվ խորհրդատվություն Վանաձորի եվ Ալավերդու տարածքային մանկավարժահոգեբանական աջակցության կենտրոններում
Next article Մշտադիտարկում եվ խորհրդատվություն Վանաձորի եվ Ալավերդու տարածքային մանկավարժահոգեբանական աջակցության կենտրոններում


