Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիքի գնահատման գործընթացի մշտադիտարկում Կոտայքի եվ Գեղարքունիքի տարածքային մանկավարժահոգեբանական աջակցության կենտրոնների սպասարկման տարածքների թվով 2 դպրոցներում
Previous article«Ինչպես օգնել ծնողներին խթանել ներառումը հեռավար ուսուցման պայմաններում» և «Ինչպես օգնել ուսուցիչներին խթանել երեխայի ներառումը հեռավար ուսուցման մեջ» թեմաներով վերապատրաստումներ
Next article Մշտադիտարկում եվ խորհրդատվություն Վանաձորի եվ Ալավերդու տարածքային մանկավարժահոգեբանական աջակցության կենտրոններում![](https://hmk.am/wp-content/uploads/apollo13_images/monit1-737jlpud5ljfe4l3gs6wvo87uanf74g5ii.jpg)
![](https://hmk.am/wp-content/uploads/apollo13_images/20210310_162715-scaled-7371xo4akeou7f5j5jp7qffbx39jvyolbe.jpg)
![](https://hmk.am/wp-content/uploads/apollo13_images/monit1-737jlpud5ljfe4l3gs6wvo87uanf74g5ii.jpg)