Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիքի գնահատման գործընթացի մշտադիտարկում Կոտայքի եվ Գեղարքունիքի տարածքային մանկավարժահոգեբանական աջակցության կենտրոնների սպասարկման տարածքների թվով 2 դպրոցներում
Previous article«Ինչպես օգնել ծնողներին խթանել ներառումը հեռավար ուսուցման պայմաններում» և «Ինչպես օգնել ուսուցիչներին խթանել երեխայի ներառումը հեռավար ուսուցման մեջ» թեմաներով վերապատրաստումներNext article Մշտադիտարկում եվ խորհրդատվություն Վանաձորի եվ Ալավերդու տարածքային մանկավարժահոգեբանական աջակցության կենտրոններում