Հուլիսի 3-ին և 4-ին EduArmenia2022 համահայկական գիտակրթական աշխատաժողովի “Ներառական կրթություն” բլոկի աշխատարաններն իրականացվեցին առցանց ձևաչափով։
Առցանց աշխատարանների խոսնակներն էին՝
Ֆիմի Հադադյան, Թելմա Առաքելյան
ԹԵՄԱ՝ Նախադպրոցականների սոցիալ-հուզական ուսումնառությունը
Թալին Պրատտ
ԹԵՄԱ՝ Արձագանք վարքագծին: Ինչու և ինչպես միջամտել վարքագծին
Աննետ Գուդսայդ, Աննա Փեյջ
ԹԵՄԱ՝ Ինչ, Ինչու, ով, երբ, որտեղ և ինչպես. տեսողական աջակցություն
Արմինե Պետրոսյան
ԹԵՄԱ՝ Աշխարհի ապագան իմ դասարանում է
Լիլիթ Պետրոսյան
ԹԵՄԱ՝ Կրթական միջավայրի հարմարեցումների ապահովում, այդ թվում աջակցող տեխնոլոգիաների կիրառում
Արմինե Դավթյան
ԹԵՄԱ՝ Զարգացման առանձնահատկություններ ունեցող երեխաների մայրերի հոգեհուզական առանձնահատկությունները և հոգեբանական աջակցության կազմակերպումը
Խորեն Ոսկանյան
ԹԵՄԱ՝ Ուսուցման համընդհանուր ձևավորումը՝ ներառական կրթության հիմնաքար
Սյուզաննա Պետրոսյան
ԹԵՄԱ՝ Դասավանդման հարմարեցումներ․ միջազգային փորձ
Մարինե Մելոյան
ԹԵՄԱ՝ Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող սովորողների ինքնադրսևորման առանձնահատկությունները դպրոցում և տանը
Նելլի Ստեփանյան, Լիլիթ Հարությունյան
ԹԵՄԱ՝ Դասավանդման ներառող ռազմավարություններ, այդ թվում ուսուցման համընդհանուր ձևավորում