ԲԼՈԳ | ԱՐՄԻՆԵ ԱՎԱԳՅԱՆ | Գործնականում կիրառվող խաղային փաթեթ

ՀՈՒՅԶԵՐԻ ԳՈՒՆԱՊՆԱԿ

Նպատակ – զարգացնել հույզերի ճանաչումը, տարբերակումը, որի արդյունքում երեխան կսովորի կառավարել իր սեփական հույզերը։ Ներկայացված նյութերով աշխատելու շնորհիվ երեխայի մոտ կձևավորվի նաև շատ կարևոր սոցիալական հմտություն՝ ապրումակցումը։

Տարիքային խումբ – 5-10 տարեկան

Ընթացք – Յուրաքանչյուր նկարում ներկայացված է համապատասխան առաջադրանքը

ԿԱԽԱՐԴԱԿԱՆ ՏԱՐԱ

Նպատակ – զարգացնել երեխայի մանր մոտորիկան, ուշադրությունը, հարստացնել բառապաշարը

Տարիքային խումբ – կրտսեր դպրոցական

Անհրաժեշտ նյութեր – գունավոր մատիտներ, գրիչ

Ընթացք – Անվանել և ներքևի հատվածում գրել տարայում գտնվող առարկաների անվանումները, այնուհետև գունավորել դրանք։

ԻՐԱԿԱՆ «ԵՍ», ԻԴԵԱԼԱԿԱՆ «ԵՍ»

Նպատակ – համարժեք ինքնագնահատականի ձևավորում

Տարիքային խումբ – կրտսեր դպրոցականներ և դեռահասներ

Անհրաժեշտ նյութեր – մատիտներ

Ընթացք – Խնդրել երեխային, որ նկարի երկու նկար: Առաջին նկարում նա պետք է պատկերի իրեն այնպիսին, ինչպիսին կա իրականում, երկրորդում՝ այպիսին, ինչպիսին կցանկանար, որ լիներ:

ԻՆՉՊԻՍԻ՞Ն ԵՄ ԵՍ

Նպատակ – զարգացնել երեխայի ինքնաճանաչողությունը

Տարիքային խումբ – կրտսեր դպրոցականներ, դեռահասներ

Անհրաժեշտ նյութեր – գունավոր մատիտներ

Ընթացք – առաջարկել երեխային ներկել ﬕայն այն պատկերները, որոնք բնութագրում են իրեն

ԻՄ ԴՂՅԱԿԸ

Նպատակ – անձնային որակների ճանաչում, համարժեք ինքնագնահատականի ձևավորում

Տարիքային խումբ – կրտսեր դպրոցականներ և դեռահասներ

Անհրաժեշտ նյութեր – գրիչ կամ մատիտ

Ընթացք – Խնդրել երեխային, որ առաջին սյունակում ներկայացնի իր ուժեղ կողմերը՝ ի՞նչն է սիրում, գնահատում և կարևորում իր մեջ: Այնուհետև առաջարկել նրան ներկայացնել այն կարողություններն ու հմտությունները, որոնք կարողանում է կատարել մյուսներից ավելի լավ, իսկ երրորդ սյունակում՝ այն բոլոր նպատակները, որոնք պլանավորում է իրականացնել որոշակի ժամկետում:

ՄԻ ԱՆԳԱՄ

Նպատակ – զարգացնել երեխաների հուզական ինտելեկտը, երևակայությունը, համագործակցությունը հասակակիցների հետ

Տարիքային խումբ – 6-10 տարեկան

Մասնակիցների քանակ – 2-8 երեխա

Անհրաժեշտ նյութեր – հույզերը պատկերող քարտեր

Ընթացք – Քարտերը սեղանին դնել շրջված վիճակում այնպես, որ երեխաները չկարողանան տեսնել, թե ինչ պատկեր են վերցնում։ Առաջին մասնակիցը վերցնում է քարտը և սկսում պատմել մի պատմություն, որտեղ գլխավոր հերոսը ապրում է այն հույզը, որը պատկերված է քարտում։ Օրինակ՝ «Մի անգամ Արամը ․․․ »։ Հաջորդ մասնակիցը վերցնում է մյուս քարտը և պատմությունը շարունակում այնպես, որ հերոսի ապրումներն արտահայտեն իր վերցրած քարտում պատկերված հույզը։ Յուրաքանչյուր մասնակից շարունակում է պատմությունը նույն սկզբունքով, իր խոսքը սկսելով․ «Իսկ հետո Արամը․․․» բառերով։ Կարևոր է ցույց տալ մի հույզի փոխակերպումը մյուսով։ Կարևոր է նաև մտքի ընդհանրությունը պահպանելը․ յուրաքանչյուրի պատմությունը պետք է տրամաբանորեն կապված լինի մյուսի հետ ու շարունակի նախորդ մասնակցի միտքը։

Skip to content