2023 թվականի «Համընդհանուր ներառական կրթության համակարգի ներդրում» ծրագրի «Մանկավարժահոգեբանական աջակցության ծառայություններ եվ կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների կրթության կազմակերպմանն օժանդակող միջոցառումներ» ենթածրագրի շրջանակում «Հանրապետական մանկավարժահոգեբանական կենտրոն» ՊՈԱԿ-ի կողմից իրականացված աշխատանքների տարեկան հաշվետվություն
ՀՀ պետական բյուջեի 2023 թվականի «Համընդհանուր ներառական կրթության համակարգի ներդրում» ծրագրի «Մանկավարժահոգեբանական աջակցության ծառայություններ և կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների կրթության կազմակերպմանն օժանդակող միջոցառումներ» ենթածրագրի շրջանակում Հանրապետական մանկավարժահոգեբանական կենտրոնն իրականացրել է՝
- մասնագիտական կարողությունների զարգացում
- խորհրդատվություններ
- մշտադիտարկումներ
- կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիքի համատեղ գնահատումներ՝ ՏՄԱԿ–ների մասնագետների հետ, Գնահատման բողոքարկումներ
- կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաներին մանկավարժահոգեբանական աջակցության ծառայությունների տրամադրում
- բովանդակային մշակումներ
- հանրային իրազեկում
Մասնագիտական կարողությունների զարգացում | վերապատրաստում
2023 թվականի ընթացքում ՀՄԿ կողմից իրականացվել իրականացվել է մասնագիտական կարողությունների կատարելագործմանն ու արդիականացմանն ուղղված թվով 263 վերապատրաստման դասընթաց ՏՄԱԿ-ների ՄՀ աջակցության ծառայություններ տրամադրող և ԿԱՊԿ գնահատումներ իրականացնող, ինչպես նաև հանրակրթական ուսումնական հաստատություններում մանկավարժական աշխատող հանդիսացող թվով 7148 մասնագետների համար՝ թվով 70 հաստատություններում:
Դասընթացներն իրականացվել են ինչպես առկա, այնպես էլ առցանց ձևաչափով:
Վերապատրաստման դասընթացների նպատակն է զարգացնել ուսուցիչների և աջակցող թիմերի կարողությունները մանկավարժահոգեբանական աջակցության ծառայությունների տրամադրման, կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիքի գնահատման, ինչպես նաև Անհատական ուսուցման պլանի մշակման և գնահատման գործիքների կիրառման գործընթացներում:
2023թ. մանկավարժական աշխատողների մասնագիտական կարողությունների կատարելագործմանն ու արդիականացմանն ուղղված դասընթացներ
No Data Found
Մասնագիտական կարողությունների զարգացմանն ուղղված վերապատրաստումներ` ըստ թեմաների և մասնակիցների բաշխվածության
Թեմաներ | Վերապատրաստումների թիվ | Մասնակիցների թիվ |
Ուսուցչի օգնականի դերն ու գործունեությունը լսողության խնդիր ունեցող սովորողների հետ աշխատանքներում | 20 | 510 |
Երեխաների հանդեպ բռնության կանխարգելում և արձագանքում | 45 | 875 |
Լսողության ծանր և խոր խանգարումներ ունեցող սովորողների կրթական գործընթացների կազմակերպման առանձնահատկությունները | 53 | 1480 |
Դասավանդման արդի միտումները | 10 | 303 |
Անհատական ուսուցման պլան | 24 | 626 |
Հնչյունային ռիթմիկայի կիրառման արդյունավետությունը՝ ուղղված լսողության խանգարումներ ունեցող երեխաների խոսքի ձևավորման և շտկման գործընթացին | 5 | 92 |
Կրթության կազմակերպման մանկավարժահոգեբանական աջակցության ծառայությունների տրամադրման կարգը | 24 | 621 |
Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիքի տարածքային մակարդակի գնահատման գործիքակազմ | 24 | 621 |
Ֆունկցիոնալ տեսողության գնահատում | 14 | 317 |
Կիրառական վարքային վերլուծության տեսական և գործնական հիմունքներ | 7 | 208 |
Կրտսեր դպրոցականների և դեռահասների տարիքային առանձնահատկությունները: Կոգնիտիվ ոլորտի հետազոտում և զարգացում | 9 | 218 |
ԿԱՊԿ ունեցող աշակերտների աշխատանքի կազմակերպումը «Մայրենի 1» աշխատանքային գիրք-տետրերի հարմարեցված ուսումնական նյութերի միջոցով | 1 | 50 |
Ստեղծագործական մտածողությունը զարգացնող մեթոդների կիրառումը լոգոպեդական աշխատանքում | 1 | 40 |
ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի Հայաստանյան գրասենյակի հետ համագործակցությամբ իրականացվող «Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների մանկավարժահոգեբանական աջակցության ծառայության համակարգի կատարելագործում» ծրագրի շրջանակում «Աջակցող տեխնոլոգիաները լսողության խանգարումներ ունեցող երեխաների կրթական գործընթացում» թեմայով դասընթաց | 1 | 71 |
ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի Հայաստանյան գրասենյակի հետ համագործակցությամբ իրականացվող «Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների մանկավարժահոգեբանական աջակցության ծառայության համակարգի կատարելագործում» ծրագրի շրջանակում «Լսողության խանգարումներ ունեցող երեխաների լսողական ընկալման գնահատումը» թեմայով դասընթաց | 1 | 68 |
«Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիքի գնահատման և արձանագրման համակարգի գործարկումը» թեմայով դասընթաց | 9 | 219 |
Գունագիտությունը՝ որպես երեխաների ստեղծագործական կարողությունների բացահայտման և զարգացման միջոց | 1 | 30 |
Աուտիզմ ունեցող սովորողների ներառումն ուսումնական գործընթացում | 1 | 36 |
Սոցիալական պատմությունները որպես աուտիզմ ունեցող երեխաների մոտ սոցիալապես ընդունելի վարքագծի ձևավորմանն ուղղված արդյունավետ մեթոդ | 1 | 24 |
Բացառիկ ընդունակություններ ունեցող սովորողների կրթության կազմակերպման մանկավարժահոգեբական աջակցման ծառայություններ | 10 | 711 |
Օգնիր օգնողներին | 1 | 16 |
Առաջին հանդիպումը թատրոնի հետ | 1 | 12 |
Ընդհանուր թիվ | 263 | 7148 |
Խորհրդատվություններ
2023 թ-ի ընթացքում իրականացվել է թվով 2180 խորհրդատվություն՝ ՏՄԱԿ-ների և հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների մանկավարժական (դպրոցների և ՆՈՒՀ-երի մանկավարժներ, ուսուցչի օգնականներ, աջակցող մասնագետներ, ծնողներ) և վարչական աշխատողների:
Խորհրդատվությունները տրամադրվել են հետևյալ ուղղություններով`
- ԿԱՊԿ գնահատման գործընթաց
- Մասնագիտական կարողությունների զարգացում
- ՄՀ աջակցության ծառայությունների տրամադրում
- Ուսումնամեթոդական նյութերի մշակում
- Հաշվետվությունների ներկայացում
- Իրավախորհրդատվություն
No Data Found
Կենտրոնի կողմից բոլոր խորհրդատվություններն իրականացվել են ինչպես անհատական, այնպես էլ խմբային ձևաչափով՝ հեռավար կամ տեղում։ Պլանավորված խորհրդատվությունների մեծ մասը տրամադրվել է ՏՄԱԿ-ների և ուսումնական հաստատությունների գործունեության մշտադիտարկման արդյունքում։
Մշտադիտարկում
2023 թվականի ընթացքում Կենտրոնի կողմից իրականացվել են ԿԱՊԿ գնահատման և ՄՀ աջակցության ծառայությունների մատուցման գործընթացների 763 մշտադիտարկում: Մշտադիտարկումներն իրականացվել են ՏՄԱԿ-ներում և դրանց ամրագրված ընդհանուր` 607 հանրակրթական ուսումնական հաստատություններում։
Մշտադիտարկումներն իրականացվել են հետևյալ ուղղություններով`
- ԿԱՊԿ գնահատման գործընթացի մշտադիտարկում
- ՄՀ աջակցության ծառայությունների տրամադրման և ԿԱՊԿ գնահատման կարգերի և ընթացակարգերի մշտադիտարկում
- ՄՀ աջակցության ծառայությունների մատուցման որակի և արդյունավետության մշտադիտարկում
- Տվյալների բազայի վերլուծություն և մշտադիտարկում
No Data Found
Մանկավարժահոգեբանական աջակցության ծառայությունների ՏՐԱՄԱԴՐում
2023 թ-ի ընթացքում ՀՄԿ կողմից մանկավարժահոգեբանական աջակցության ծառայություններ են տրամադրվել ԿԶԱՊԿ ունեցող 26 նախադպրոցական տարիքի երեխաների սոցիալիզացման, գիտելիքների, կարողությունների և հմտությունների զարգացումն ապահովելու նպատակով:
26 երեխա
No Data Found
Կրթության կազմակերպմանն օժանդակող նյութերի մշակում եվ հրատարակում
ՀՄԿ կողմից մշակվել են ՏՄԱԿ-ների և ՆՈւՀ-երի մասնագետների մասնագիտական կարողությունների հզորացմանն ուղղված վերապատրաստման դասընթացների թվով 8 մոդուլներ:
2023 թ-ին ՀՄԿ կողմից մշակվել են մեթոդական ուղեցույցներ, ձեռնարկներ և աշխատանքային գիրք-տետրեր:
![](https://hmk.am/wp-content/uploads/2024/01/gorciakazm-1.jpg)
ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏՈՒԿ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐԻ ԿԱՐԻՔԻ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑ ԵՎ ԳՈՐԾԻՔԱԿԱԶՄ
3-5 տարիքային խումբ
![](https://hmk.am/wp-content/uploads/2024/01/gorciakazm-2.jpg)
ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏՈՒԿ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐԻ ԿԱՐԻՔԻ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑ ԵՎ ԳՈՐԾԻՔԱԿԱԶՄ
6-10 տարիքային խումբ
![](https://hmk.am/wp-content/uploads/2024/01/gorciakazm-3.jpg)
ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏՈՒԿ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐԻ ԿԱՐԻՔԻ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑ ԵՎ ԳՈՐԾԻՔԱԿԱԶՄ
11-14 տարիքային խումբ
![](https://hmk.am/wp-content/uploads/2024/01/gorciakazm-4.jpg)
ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏՈՒԿ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐԻ ԿԱՐԻՔԻ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑ ԵՎ ԳՈՐԾԻՔԱԿԱԶՄ
15-18, 19 և բարձր
![](https://hmk.am/wp-content/uploads/2024/02/mayreni01.jpg)
«ՄԱՅՐԵՆԻ»
ընթերցանության շրջան
աշխատանքային
գիրք-տետր
![](https://hmk.am/wp-content/uploads/2024/01/mayreni1.jpg)
«ՄԱՅՐԵՆԻ 1»
ընթերցանության շրջան
մեթոդական ուղեցույց
ուսուցչի համար
![](https://hmk.am/wp-content/uploads/2024/01/matematika.jpg)
«Մաթեմատիկա»
աշխատանքային
գիրք-տետր
![](https://hmk.am/wp-content/uploads/2024/01/matematika2.jpg)
«ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱ 2»
աշխատանքային
գիրք-տետրի մեթոդական ուղեցույց ուսուցչի համար
![](https://hmk.am/wp-content/uploads/2024/02/aup.png)
ԱՆՀԱՏԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ՊԼԱՆ
ՄԵԹՈԴԱԿԱՆ ՈՒՂԵՑՈՒՅՑ
![](https://hmk.am/wp-content/uploads/2024/02/hayreniq5-1.jpg)
«ԻՄ ՀԱՅՐԵՆԻՔԸ 5»
ԱՇԽԱՏԱՆՔԱՅԻՆ
ԳԻՐՔ-ՏԵՏՐԻ ՄԵԹՈԴԱԿԱՆ ՈՒՂԵՑՈՒՅՑ
ՈՒՍՈՒՑՉԻ ՀԱՄԱՐ
![](https://hmk.am/wp-content/uploads/2024/02/texnologia2-1.jpg)
«ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱ 2»
ԱՇԽԱՏԱՆՔԱՅԻՆ
ԳԻՐՔ-ՏԵՏՐԻ ՄԵԹՈԴԱԿԱՆ ՈՒՂԵՑՈՒՅՑ
ՈՒՍՈՒՑՉԻ ՀԱՄԱՐ
![](https://hmk.am/wp-content/uploads/2024/02/kerparvest-2-1.jpg)
«ԿԵՐՊԱՐՎԵՍՏ 2»
ԱՇԽԱՏԱՆՔԱՅԻՆ
ԳԻՐՔ-ՏԵՏՐԻ ՄԵԹՈԴԱԿԱՆ ՈՒՂԵՑՈՒՅՑ
ՈՒՍՈՒՑՉԻ ՀԱՄԱՐ
![](https://hmk.am/wp-content/uploads/2024/02/shrjaka2.jpg)
«ԵՍ ԵՎ ՇՐՋԱԿԱ ԱՇԽԱՐՀԸ 2»
ԱՇԽԱՏԱՆՔԱՅԻՆ
ԳԻՐՔ-ՏԵՏՐ
![](https://hmk.am/wp-content/uploads/2024/02/shrjaka2-1.jpg)
«ԵՍ ԵՎ ՇՐՋԱԿԱ ԱՇԽԱՐՀԸ 2»
ԱՇԽԱՏԱՆՔԱՅԻՆ
ԳԻՐՔ-ՏԵՏՐԻ ՄԵԹՈԴԱԿԱՆ ՈՒՂԵՑՈՒՅՑ
ՈՒՍՈՒՑՉԻ ՀԱՄԱՐ
![](https://hmk.am/wp-content/uploads/2024/02/hayreniq5.jpg)
«ԻՄ ՀԱՅՐԵՆԻՔԸ 5»
ԱՇԽԱՏԱՆՔԱՅԻՆ
ԳԻՐՔ-ՏԵՏՐ
![](https://hmk.am/wp-content/uploads/2024/02/texnologia2.jpg)
«ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱ 2»
ԱՇԽԱՏԱՆՔԱՅԻՆ
ԳԻՐՔ-ՏԵՏՐ
![](https://hmk.am/wp-content/uploads/2024/02/kerparvest2.jpg)
«ԿԵՐՊԱՐՎԵՍՏ 2»
ԱՇԽԱՏԱՆՔԱՅԻՆ
ԳԻՐՔ-ՏԵՏՐ
![](https://hmk.am/wp-content/uploads/2024/02/zbx.jpg)
«ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ԲԱԶՄԱԿԻ ԽԱՆԳԱՐՈՒՄՆԵՐ ՈՒՆԵՑՈՂ ՍՈՎՈՐՈՂՆԵՐ։ ԱՋԱԿՑՄԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ԲՈՎԱՆԴԱԿՈՒԹՅՈՒՆԸ, ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՄԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐՆ ՈՒ ՌԱԶՄԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ» Ձեռնարկ մանկավարժների համար
![](https://hmk.am/wp-content/uploads/2024/02/vx.jpg)
ՎԱՐՔԱՅԻՆ ԽԱՆԳԱՐՈՒՄՆԵՐ ՈՒՆԵՑՈՂ ԵՐԵԽԱՆԵՐԻ ՆԵՐԱՌՈՒՄՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑՈՒՄ
Ձեռնարկ մանկավարժների համար
![](https://hmk.am/wp-content/uploads/2024/02/zi.jpg)
ԶԳԱՅԱԿԱՆ ԻՆՏԵԳՐՄԱՆ ՄԱՍԻՆ
Ձեռնարկ մանկավարժների համար
Հանրային կապեր ԵՎ իրազեկում
2023 թ-ի ընթացքում կատարվել են լուսաբանման և իրազեկման աշխատանքներ Կենտրոնի գործունեության և ներառական կրթության ոլորտի կարևորագույն իրադարձությունների վերաբերյալ։
No Data Found
«ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ԴՊՐՈՑՆԵՐԻ ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐԻ ԵՎ ՈՒՍՈՒՑՉԻ ՕԳՆԱԿԱՆՆԵՐԻ ԴԱՍԱՎԱՆԴՄԱՆ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ԱՊԱՀՈՎՈՒՄ» ԾՐԱԳՐԻ ՇՐՋԱՆԱԿՆԵՐՈՒՄ
ԻՐԱԿԱՆԱՑՎԱԾ ԳՈՐԾՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
![](https://hmk.am/wp-content/uploads/2022/10/cragir1-share-1024x683.png)
✓ Մենթորական աջակցություն
✓ 2464 վերապատրաստված և մենթորական աջակցություն ստացած մանկավարժներ
✓ 1 ուսումնամեթոդական ձեռնարկի մշակում և տպագրություն
ԳՈՐԾԸՆԿԵՐ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՀԵՏ ՀԱՄԱՏԵՂ ԻՐԱԿԱՆԱՑՎԱԾ ԾՐԱԳՐԵՐ
2023 թ-ին գործընկեր կազմակերպությունների հետ համատեղ մեկնարկել և իրականացվել են մի շարք ծրագրեր.
![](https://hmk.am/wp-content/uploads/2024/01/UNICEF-Armenia.png)
Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների մանկավարժահոգեբանական աջակցության ծառայության համակարգի կատարելագործում
✓ Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիքի գնահատման նոր գործիքակազմի մշակում և պիլոտային փորձարկում
✓ Անհատական ուսուցման պլանի նոր ձևաթղթի մշակում և փորձարկում
✓ 0-6 տարեկան երեխաների կրթության և զարգացման կազմակերպման մանկավարժահոգեբանական աջակցության ծառայությունների տրամադրման կարգի մշակում
✓ Լսողության խանգարում ունեցող երեխաների հատուկ կրթահամալիրի ռեսուրս կենտրոնի վերափոխման պիլոտային ծրագրի իրականացնում, ընթացակարգերի, ձևաթղթերի, մեթոդական և մասնագիտական ուղեցույցների մշակում, հետազոտությունների անցկացում
«Ընկալումների փոփոխություն – ուսուցիչների հզորացում» ծրագրի շրջանակներում իրականացվել է «Ընկալման փոփոխություն. ուսուցիչների իրավունքների և հնարավորությունների ընդլայնում» ներառական կրթության համատեքստում միջանձնային հաղորդակցման վերաբերյալ ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլի ուսումնասիրում, նյութի բովանդակային տեղայնացում։
![](https://hmk.am/wp-content/uploads/2024/02/wwh.png)
USAID-ի ֆինանսավորմամբ «Հասանելի համայնքային սոցիալական ծառայություններ» CLASS ծրագրի շրջանակներում իրականացվել են`
ա) Կյանքի դժվարին իրավիճակում գտնվող երեխաներին ուսումնական հաստատություններում արձագանքման վերաբերյալ հետազոտության անցկացում,
բ) ծրագրում ընդգրված 45 դպրոցների մանկավարժների կարողությունների զարգացմանն ուղղված դասընթացների անցկացում,
գ) ուսուցիչների համար մեթոդական ուղեցույցի մշակում`
«ԵՐԵԽԱՆԵՐԻ ՀԱՆԴԵՊ ԲՌՆՈւԹՅԱՆ ԿԱՆԽԱՐԳԵԼՈւՄ ԵՎ ԱՐՁԱԳԱՆՔՈԻՄ»
ՈՒՍՈւՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈւԹՅՈւՆՆԵՐԻ ԱՆՁՆԱԿԱԶՄԻ ՀԱՄԱՐ
ՈՒՂԵՑՈՒՅՑ
![](https://hmk.am/wp-content/uploads/2024/02/wwh.png)
USAID-ի ֆինանսավորմամբ «Հասանելի համայնքային սոցիալական ծառայություններ» CLASS ծրագրի շրջանակներում իրականացվել են`
ա) Կյանքի դժվարին իրավիճակում գտնվող երեխաներին ուսումնական հաստատություններում արձագանքման վերաբերյալ հետազոտության անցկացում,
բ) ծրագրում ընդգրված 45 դպրոցների մանկավարժների կարողությունների զարգացմանն ուղղված դասընթացների անցկացում,
գ) ուսուցիչների համար մեթոդական ուղեցույցի մշակում`
«ԵՐԵԽԱՆԵՐԻ ՀԱՆԴԵՊ ԲՌՆՈւԹՅԱՆ ԿԱՆԽԱՐԳԵԼՈւՄ ԵՎ ԱՐՁԱԳԱՆՔՈԻՄ» ՈՒՍՈւՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈւԹՅՈւՆՆԵՐԻ ԱՆՁՆԱԿԱԶՄԻ ՀԱՄԱՐ
ՈՒՂԵՑՈՒՅՑ
![](https://hmk.am/wp-content/uploads/2024/02/focus.png)
UCLA FOCUS
Լոս Անջելեսի կալիֆորնյան համալսարանի (UCLA) հետ համագործակցությամբ ընտանեկան սթրեսի հաղթահարման ուսումնական ծրագրի (FOCUS) շրջանակում վերապատրաստման դասընթացների կազմակերպում:
![](https://hmk.am/wp-content/uploads/2024/02/corridors.png)
«Կորրիդորս՝ երկխոսություն համագործակցության միջոցով» ՀԿ
«Տրավմաների մասին տեղեկացվածությամբ աշխատանք սովորողների հետ» թեմայով վերապատրաստման դասընթացի իրականացում ուսուցիչների համար։
![](https://hmk.am/wp-content/uploads/2023/01/norarar-logo-150x150.png)
«ՆորԱրար» կրթական ՀԿ
«Օգնի՛ր կարդալ» ներառական ծրագրի իրականացում Լոռու մարզի ևս 10 դպրոցների համար. Ծրագրի նպատակն է զարգացնել դպրոցներից ներգրավված ուսումնական գծով անձնակազմի և Վանաձորի ու Ալավերդու ՏՄԱԿ-ների ներուժը փոխադարձ համագործակցության ու ընթերցանության ներառող դասավանդման միջոցով, որի առանցքում կարդալու դժվարություններ ունեցող աշակերտների ընթերցելու հմտությունների զարգացումն է։
![](https://hmk.am/wp-content/uploads/2023/01/havasarkrthimn-logo-150x150.jpg)
«Հավասար» կրթական հիմնադրամ
Հանրապետական մակավարժահոգեբանական կենտրոնի կողմից մշակված «Մայրենի 1» և «Մաթեմատիկա 1» գիրք-տետրերի թվայնացում։
![](https://hmk.am/wp-content/uploads/2024/02/Երեխաների-հատուկ-ստեղծագործական-կենտրոն-ՊՈԱԿ-e1706809732255.png)
«Ներառականությունը մշակութային կրթության ոլորտում» ծրագրի չորրորդ փուլի իրականացում
Երևանի, Արմավիրի և Արագածոտնի մարզերի երաժշտական և արվեստի դպրոցների շուրջ 150 ուսուցիչներ մասնակցեցին տեսագործնական դասընթացի, որոնց հիմնական թեմաներն էին՝
✓ հաշմանդամության և առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների մանկավարժահոգեբանական բնութագրի վերլուծություն,
✓ արվեստը որպես առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների սոցիալ-մշակութային վերականգնման միջոց:
![](https://hmk.am/wp-content/uploads/2023/01/eduarmenia-logo.png)
EduArmenia2023 Համահայկական գիտակրթական աշխատաժողովի «Ներառական կրթություն» բաժնի իրականացում
✓ Աշխատաժողովի իրականացում
✓ Հայկական պետական մանկավարժական համալսարանի հետ համագործակցությամբ
✓ 60-ից ավելի խոսնակներ Հայաստանից և Սփյուռքից
✓ 500-ից ավելի մասնակիցներ
![lrutyan-dzayn-hk lrutyan-dzayn-hk](https://hmk.am/wp-content/uploads/elementor/thumbs/lrutyan-dzayn-hk-qigf955dk473nu720lfah9gv8jb3lghgwueu6swzo6.png)
«Լսողության ձայն» ՀԿ
«Լսողության խնդիրներ ունեցող երեխաների լիարժեք հարմարեցումներ ներառական կրթության մեջ» թեմայով աշխատաժողով:
![](https://hmk.am/wp-content/uploads/2022/10/cragir1-share.png)
«Հանրակրթական դպրոցների ուսուցիչների եվ ուսուցչի օգնականների դասավանդման հմտությունների զարգացման ապահովում» ծրագիր
ՀՀ ԿԳՄՍՆ նախարարության «Հանրակրթական դպրոցների ուսուցիչների և ուսուցչի օգնականների դասավանդման հմտությունների զարգացման ապահովում» ծրագրի իրականացում:
![](https://hmk.am/wp-content/uploads/2024/02/glbr_exp.png)
ՄԱՍՆԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՈԼՈՐՏԻ ՑՈՒՑԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻՆ
ՀՄԿ-ի կողմից մշակված և հրատարակված ուսումնամեթոդական ձեռնարկների և ուղեցույցների, աշխատանքային գիրք-տետրերի,
նյութերի ու զարգացնող խաղերի ներկայացում
«ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՏՔԻ ՓԱՌԱՏՈՆ - 4»
Գլոբալ Բրիջ կրթահամալիր
«ԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ԿԱՐԻԵՐԱ EXPO 2023»
միջազգային մասնագիտացված ցուցահանդես