№ | Անվանում | Հեղինակ | Տվյալներ | Ռեսուրս |
---|---|---|---|---|
1 | Ներառական կրթության զարգացումը հաշմանդամություն ունեցող անձանց ինքնորոշման զարգացման միջոցով | Կարապետյան Լ. | ||
2 | Թույլ տեսնող երեխաների տեսողական ընկալման զարգացման հատուկ խաղեր, խաղային վարժություններ և հանձնարարություններ Ուսումնամեթոդական ձեռնարկ | Մարության Մ. | Երևան, 2012 | |
3 | Թույլ տեսնող երեխաների տեսողական ընկալման զարգացումը | Մարության Մ. | Երևան, 2013 | |
4 | Տեսողության և զարգացման բազմակի խնդիրներ ունեցող երեխաների մանկավարժահոգեբանական աջակցություն Ուսումնամեթոդական ուղեցույց Ձեռնարկ | Մարության Մ. Մուրադյան Ս․ Բալասանյան Գ․ Դիլանյան Ա․ Եղիազարյան Ս․ Ձվակերյան Հ․ | Երևան, Ասողիկ, 2019 | |
5 | Տեսողության խանգարում ունեցող մասնագիտական կրթության կատարելագործման ուղիները | Մարության Մ. | ||
6 | Ձայնային կողմնորոշիչների դերը տեսողության խանգարումներ ունեցող երեխաների տարածական կողմնորոշման զարգացման շարժախաղերում | Մուրադյան Ս. | ||
7 | Տեսողության խանգարումներ ունեցող երեխաների տարածական կողմնորոշման զարգացումը շարժախաղերի միջոցով Ուսումնամեթոդական ձեռնարկ հանրակրթական դպրոցների ուսուցիչների և դաստիարակների համար | Մուրադյան Ս. | Երևան, 2017 | |
8 | Հատուկ սարքերի, մարզասարքերի միջոցով իրականացվող խաղային գործողությունների կատարման արդյունավետության հետազոտությունը տեսողության խանգարումներ ունեցող երեխաների ժամանակի և տարածական կողմնորոշման զարգացման գործընթացում | Մուրադյան Ս. Դիլանյան Ա. | ||
9 | Տեսողության և բազմակի խանգարումներ ունեցող երեխաների ուսուցման կազմակերպման առանձնահատկությունները | Մուրադյան Ս. | ||
10 | Դաունի համախտանիշ ունեցող երեխաների ընտանիքներին ցուցաբերվող հոգեբանամանկավարժական աջակցության մոտեցումներ Մեթոդական ձեռնարկ ծնողների համար | Հեղինակների խումբ | Երևան, 2019 | |
11 | Չլսող երեխաների խոսքի և հաղորդակցման զարգացումը ժեստաբառային երկլեզու ուսուցման մեթոդով Ուսումնամեթոդական ձեռնարկ | Դաշյան Ա. | Երևան, 2017 | |
12 | Լսողության խանգարում ունեցող ավագ դպրոցականների տեքստերի և թանգարանային նյութերի ընկալման մակարդակի հետազոտությունները | Դաշյան Ա. Մանուկյան Ա. | ||
13 | Մանկական ուղեղային կաթված ունեցող երեխաների հետ իրականացվող հիպոթերապիայի հիմնական ուղղություններն ու իրականացման ձևերը | Ազատյան Թ. | Երևան, 2014 | |
14 | Մանկական ուղեղային կաթված ունեցող երեխաների շարժողական և հուզակամային ոլորտի զարգացումը երաժշտության ուղեկցությամբ | Ազատյան Թ. | Երևան, 2016 | |
15 | Տարրական դասարանների մտավոր հետամնացություն ունեցող աշակերտների տարածական կողմնորոշման արդի հիմնահարցերը | Ազատյան Թ. | Երևան, 2014 | |
16 | VIII Միջազգային Գիտաժողով Ռեաբիլիտացիայի ժամանակակից տեսակետները բժշկության մեջ | Ազատյան Թ. Յու. | Армения, 2017 | |
17 | VII Միջազգային Գիտաժողով Ռեաբիլիտացիայի ժամանակակից տեսակետները բժշկության մեջ | Ազատյան Թ. Յու. | Армения, 2015 | |
18 | Լսողության խանգարում ունեցող երեխաների ճիշտ արտաբերության ձևավորման և զարգացման առանձնահատկությունները | Մուրադյան Ս. | «Մխիթար Գոշ» Գիտամեթոդական Հանդես, 2013 | |
19 | Տեսողության խանգարումներ ունեցող երեխաների տարածական կողմնորոշման զարգացումը շարժախաղերի միջոցով Ուսումնամեթոդական ձեռնարկ հարակրթական դպրոցների ուսուցիչների և դաստիարակների համար | Մուրադյան Ս. | Երևան, 2017 | |
20 | «Որոշման ընդունման հոգեբանություն» (Տեսությունների վերլուծություն) Ուսումնամեթոդական ձեռնարկ | ԵՊՀ փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետի խորհուրդ | © ԵՊՀ հրատարակչություն, Երևան, 2010 | |
21 | Երեխան և հոգետրավման. Ձեռնարկ աջակցող մեծահասակների համար | Խանամիրյան Ի. Ռ. Գևորգյան Դ. Է. | Երևան, ԵՊՀ հրատարակչություն, 2017 | |
22 | Մանկավարժահոգեբանական աջակցության ձեռնարկ (3) Մեթոդական ուղեցույց /Հանրապետական մանկավարժահոգեբանական կենտրոն/ | Հեղինակների խումբ | Երևան, 2019 | |
23 | Մանկավարժահոգեբանական աջակցության ձեռնարկ (2) Մեթոդական ուղեցույց Աուտիստիկ սպեկտորի խանգարումներ Ձեռնարկ հոգեբանների համար /Հանրապետական մանկավարժահոգեբանական կենտրոն/ | Հեղինակների խումբ | Երևան, 2018 | |
24 | Մանկավարժահոգեբանական աջակցության ձեռնարկ (1) Մեթոդական ուղեցույց Ձեռնարկ հոգեբանների համար /Հանրապետական մանկավարժահոգեբանական կենտրոն/ | Հեղինակների խումբ | Երևան, 2017 | |
25 | Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիքի գնահատումը դպրոցական մակարդակում Մեթոդական ուղեցույց Ձեռնարկ /Հանրապետական մանկավարժահոգեբանական կենտրոն/ | Հեղինակների խումբ | Երևան, ՀՄԿ, 2018 | |
26 | Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիքի գնահատումը դպրոցական մակարդակում Մեթոդական ուղեցույց Ձեռնարկ | Հեղինակների խումբ | Երևան, ՀՄԿ, 2018 | |
27 | Զարգացման խանգարումներ և հոգեբանական խնդիրներ ունեցող երեխաներին տրամադրվող հոգեբանական աջակցություն | Անտոնյան Ս. Թովմասյան Լ. | Երևան | |
28 | Մանկավարժահոգեբանական գնահատման և աջակցության գործընթացների կազմակերպումը աջակցության կենտրոններում Մեթոդական ուղեցույց Ձեռնարկ | Ադամյան Հ. Մարգարյան Լ. | Երևան | |
29 | Ծնողավարության ձեռնարկ հատուկ կարիքներ ունեցող երեխաների ծնողների հետ աշխատանքների համար | Անտոնյան Ս. Մովսիսյան Ն. Թովմասյան Լ. | Երևան | |
30 | Հոգեբանական գիտափորձերի պրակտիկում Ուսումնամեթոդական ուղեցույց | Ավանեսյան Հ. Մ. | Երևան, Հեղինակային հրատարակություն, 2015 | |
31 | ՀՀ-ում ներառական կրթության իրականացման գնահատում | Կրթական հետազոտությունների և խորհրդատվությունների կենտրոն | Կրթական հետազոտությունների և խորհրդատվությունների կենտրոն, 2013 | |
32 | Ինչպես խթանել ներառումը դասարանում Մեթոդական ուղեցույց ուսուցիչների համար | Հեղինակների խումբ | ՀՄԿ, Երևան, 2022 | |
33 | Ինչպես կարգավորել երեխայի վարքը՝ չանտեսելով նրա առանձնահատկությունները Մեթոդական ձեռնարկ ծնողների համար | Սվաջյան Ա․ Հ. Մանուկյան Ա. Տ. | ՀՄԿ, Երևան, 2021 | |
34 | Ինչպես խթանել ներառումը նախադպրոցական ուսումնական հաստատությունում Մեթոդական ուղեցույց Ձեռնարկ մանկավարժների համար | Հեղինակների խումբ | ՀՄԿ, Երևան, 2021 | |
35 | Լոգոպեդիան գործնականում /Խաչատուր Աբովյանի անվան Հայկական պետական մանկավարժական համալսարան/ | Ա. Վ. Ավագյան և ուրիշներ | © Երևան, Հեղինակային հրատարակություն, 2017 | |
36 | «Սովորենք խաղալ, որ կարողանանք զարգացնել» ծրագիր Երեխաներին մասնագիտական ծառայություններ մատուցող մասնագետների՝ դիդակտիկ նյութերով և, մասնավորապես, խաղերով աշխատելու կարողությունների զարգացում | Համբարձումյան Ա. Փահլևանյան Մ. Գալստյան Դ. | © Մանկական զարգացման հիմնադրամ Երևան, 2018 | |
37 | Ներառական կրթության ռազմավարություններ Դասագիրք | Հեղինակների խումբ | © 2019 Մինեսոթայի համալսարանի խմբագիրների կազմ | |
38 | Ներառական կրթությունը գործնականում (ուսումնամեթոդական ձեռնարկ) | Պետրոսյան Ս. | Երևան, 2018 | |
39 | Համընդհանուր ներառական կրթության ներդրման խնդիրները Քննարկումների արդյունքների վերլուծություն | Մարդկային զարգացման միջազգային կենտրոն | © Մարդկային զարգացման միջազգային կենտրոն, 2019 | |
40 | Հոգեֆիզիկական զարգացման խանգարումներ ունեցող երեխաների հոգեբանական աջակցություն | Սարատիկյան Լ. Հ. Հարությունյան Մ. Ռ. | © Սարատիկյան Լ., 2017 © Հարությունյան Մ., 2017 | |
41 | Մանկավարժություն Ուսումնական ձեռնարկ | Ամիրջանյան Յու. Ա. Սահակյան Ա. Ս. | «Մանկավարժ», 2005 | |
42 | Նախադպրոցական մանկավարժություն Դասախոսություններ | Գրիգորյան Ն. | Գյումրի, 2015 | |
43 | Մանկավարժական միտք | Հեղինակների խումբ | «Մանկավարժական միտք» հանդես, Զանգակ, 2013 | |
44 | ՀՀ-ում ներառական կրթության իրականացման գնահատում | Հեղինակների խումբ | Կրթական հետազոտությունների և խորհրդատվությունների կենտրոն, 2013 | |
45 | Ներառական կրթության մշտադիտարկում Ուսումնասիրության զեկույց | «Իրավաբանների հայկական ասոցիացիա» ՀԿ | «Իրավաբանների հայկական ասոցիացիա» ՀԿ, 2019 | |
46 | Ներառական կրթության ներդրման հիմնախնդիրները և առաջարկվող լուծման ուղիները միջին մասնագիտական կրթության համակարգում Իրավիճակի վերլուծություն | «Սեյվ դը չիլդրեն», «Մասնագիտական կրթության բարեփոխումներ» կազմակերպություններ | «Սեյվ դը չիլդրեն», «Մասնագիտական կրթության բարեփոխումներ» կազմակերպություններ, 2017 | |
47 | Ներառական կրթության ռազմավարություն Դասագիրք | Հեղինակների խումբ | Երկրորդ հրատարակություն, 2020 Երևան, Ասողիկ, 2020 | |
48 | Ներառական կթություն Ուսումնամեթոդական ձեռնարկ | Երևան, 2017 | ||
49 | Հայաստանում երեխաների խնամքի և պաշտպանության համակարգի մշտադիտարկում և գնահատում Սովորողի ուղեցույց | Չարևա Ա. Ղուկասյան Հ. Գեորգե Կ. | ԱՄՆ միջազգային զարգացման գործակալություն MEASURE Evaluation AIDOAA | |
50 | Սովորողի ինքնուրույնության և մասնագիտական ինքնորոշման հոգեբանական գնահատում Մեթոդական ուղեցույց | Պապոյան Վ. Ռ. Գալստյան Ա. Ս. Սարգսյան Դ. Յու. Մուրադյան Ե. Բ. | Երևան ԵՊՀ հրատարակչություն, 2017 © ԵՊՀ հրատ., 2017 © Հեղ. խումբ, 2017 | |
51 | Մասնագետի պատրաստման հոգեբանական գնահատում Թեստեր և վարժանքներ | Պապոյան Վ. Ռ. Գալստյան Ա. Ս. Սարգսյան Դ. Յ. Կարապետյան Մ. Ա. | Երևան ԵՊՀ հրատարակչություն, 2020 © ԵՊՀ հրատ., 2020 © Կազմողներ, 2020 | |
52 | Տեսողության խանգարումներ ունեցող երեխաների տարածական կողմնորոշման զարգացումը շարժախաղերի միջոցով Ուսումնամեթոդական ձեռնարկ հանրակրթական դպրոցների ուսուցիչների և դաստիարակների համար | Մուրադյան Ս. Վ. | © Մուրադյան Ս., 2017 Երևան, 2017 | |
53 | Չլսող երեխաների Խոսքի և հաղորդակցման զարգացումը ժեստաբառային երկլեզու ուսուցման մեթոդով Ուսումնամեթոդական ձեռնարկ | Դաշյան Ա. Վ. | © Դաշյան Ա. Վ., 2017 Երևան, 2017 | |
54 | Նախադպրոցական կրթության բարեվարքությունը Հայաստանում. INTES գնահատում | Միհայլո Միլովանովիչ Սիմոնե Բլում | ||
55 | Սոցիալական արդարությունը` Հայաստանի կրթության համակարգում | Դեյնիել Կարո Հի Ջիա | 2018 թ. | |
56 | Ներառական կրթության մշտադիտարկում Ուսումնասիրության զեկույց | |||
57 | Կրթության որակի ընկալումները հանրակրթական համակարգում | |||
58 | Ներառական կրթության հիմնախնդիրները | Հեղինակների խումբ | Գյումրի, «ԷԼԴՈՐԱԴՈ» հրատարակչություն, 2017 | |
59 | Ագրեսիվ վարքի հոգեբանություն Մագիստրատուրայի դասի մեթոդական ուղեցույց | Ստեփանյան Լ. Ս. | Երևան, Հողինակային հրատարակչություն, 2013 | |
60 | Մանկավարժություն Ուսումնական ձեռնարկ | Ամիրջանյան Յու. Ա. Սահակյան Ա. Ս. | «Մանկավարժ», 2015 | |
61 | Բժշկական հոգեբանություն Ուսումնական ձեռնարկ | Հեղինակների խումբ | ||
62 | Մատչելի հանրակրթական դպրոց Ձեռնարկ | «Հաշմանդամություն և ներառական» զարգացում ՀԿ | Երևան, 2018 | |
63 | Բազմալեզու տիֆլոինֆորմացիոն համակարգ Արև | Երևանի մաթեմատիկական մեքենաների գիտահետազոտական ինստիտուտ (ԵրՄՄԳՀԻ) | Երևան, 2012 | |
64 | Հոգեֆիզիոլոգիա: Դասագիրք: 2-րդ վերամշակված հրատարակություն | Գրիգորյան Վ. Հ. | Երևան, ԵՊՀ հրատարակչություն, 2014 | |
65 | Ինչպես պահպանել հուզական բարեկեցությունը առցանց ուսուցման իրավիճակներում Ձեռնարկ հանրակրթական ոլորտի դասավանդողների և ղեկավարների համար | Աննա Կ. Գևորգյան | ||
66 | Դպրոցի հոգեբանի աշխատանքը հեռավար ուսուցման պայմաններում Ուղեցույց՝ նախատեսված կրտսեր դպրոցական տարիքային խմբի (տարրական դասարաններ) հոգեբանների համար | Անի Ռ. Վարդանյան | ||
67 | Ուղեցույց՝ սոցիալական ոլորտի մասնագետների համար՝ արտակարգ դրության ժամանակահատվածում երեխաների և նրանց ընտանիքների հետ մասնագիտական գործունեության շրջանակներում | Հեղինակների խումբ | ||
68 | Հոգեբանության կարգավիճակը. հումանիտար, բնագիտական, թե՝ սոցիալական Գիտաժողովի նյութեր | Գ. Շահվերդյան Հեղինակների խումբ | Հոկտեմբեր 28, 2015 Երևան, ԵՊՀ հրատարակչություն 2015 | |
69 | Գրական ստեղծագործության հոգեբանություն | Զավեն Ավետիսյան | © Երևան, ԵՊՀ հրատարակչություն, 2011 | |
70 | Անձի կենսագործունեության հոգեբանական անվտանգություն | Հեղինակների խումբ | © Երևան, ԵՊՀ հրատարակչություն, 2015 | |
71 | Պերցեպտիվ գործընթացների հոգեբանություն Դասընթացի նյութերի ժողովածու | Ամիրյան Ս. Ս. | © Երևան, ԵՊՀ հրատարակչություն, 2016 | |
72 | Հոգեֆիզիոլոգիայի հիմունքներ Ուսումնական ձեռնարկ | Աղաբաբյան Հ. Ռ. Առաքելյան Ա. Ն. | © Երևան, ԵՊՀ հրատարակչություն, 2016 | |
73 | Խառնվածք Դասախոսության տեքստ | Էլդա Գրին | © Էլդա Գրին, 2002 | |
74 | Անձի զարգացման ճգնաժամային տարիքները | Խուդոյան Ս. Ս. | © Խուդոյան Ս. Ս. © «Զանգակ-97» հրատարակչություն | |
75 | Հոգեբանություն | Արզումանյան Ս. | Երևան, 2003 | |
76 | Ընդհանուր հոգեբանություն | Պետրովսկի Ա. Վ. | «Լույս» հրատարակչություն, Երևան, 1974 | |
77 | Տարիքային և մանկավարժական հոգեբանություն | Պետրովսկի Ա. Վ. | «Լույս» հրատարակչություն, Երևան, 1977 | |
78 | Հոգեբանություն | Կովալյով Ա. Գ. Ստեպանով Ա. Ա. Շաբալին Ն. Ս. | Երևանի Համալսարանի հրատարակչություն, Երևան, 1970 | |
79 | Ընդհանուր հոգեբանության հիմունքներ Գիրք I | Նալչաջյան Ա. Ա. | «Լույս» հրատարակչություն, Երևան, 1991 | |
80 | Նախադպրոցական տարիքի երեխաների վախերի հաղթահարման խաղեր և վարժություններ Ոսւումնամեթոդական ձեռնարկ հոգեբանների և մանկավարժների համար | Ալինա Մանուկյան | Երևան, ԱՐՏԱԳԵՐՍ, 2019 | |
81 | Նորմալ ֆիզիոլոգիա | Հեղինակների խումբ Խուդավերդյան Դ. Ն. | Երևան, 2020 | |
82 | Ամբլիոպիա ունեցող երեխաների վարման գործելակարգ | Հեղինեկաների խումբ | ||
83 | Սահմանափակ տեսողություն | Հեղինակների խումբ | ||
84 | Տեսողության խանգարումներ ունեցող երեխաների տարածական կողմնորոշման կարողությունների ձեվավորման անհրաժեշտության տեսագործնական հիմնավորումը ընտանեկան դաստիարակության պայմաններում | Դավթյան Ս. Ռ. | 2019 | |
85 | Մանկավարժություն և հասարակական գիտություններ | Արնաուդյան Ա. | Երևան, 2020 © Լինգվա, 2020 | |
86 | Հոգեբուժություն Դասագիրք բժշկական բուհերի ուսանողների համար | Մելիք-Փաշայան Ա. Է. | Երևան, 2012 | |
87 | Հոգեբանություն: Դեմքեր, փաստեր Ուսումնամեթոդական ձեռնարկ | Հեղինակների խումբ | Երևան, ԵՊՀ հրատարակչություն, 2010 | |
88 | Մասնագիտական կողմնորոշման հիմունքներ (Գործնական հոգեբանություն) Ուսումնամեթոդական ձեռնարկ | Հովհաննիսյան Ս. Վ. | Երևան, ԵՊՀ հրատարակչություն, 2014 | |
89 | Պալիատիվ հոգեբանություն Բազմագիտակարգային դասընթաց Ուսումնամեթոդական ուղեցույց | Գևորգյան Դ. Ասրիբաբայան Ե. Քամալյան Ա. Մովսիսյան Ն. Միքայելյան Զ. | Երևան, ԵՊՀ հրատարակչություն, 2016 | |
90 | Պրոյեկտիվ մեթոդների գիտակիրառական առանձնահատկությունների համակարգումը | Ավանեսյան Հ. | Երևան, ԵՊՀ հրատարակչություն, 2017 | |
91 | Քաղաքական հոգեբանություն Ուսումնական ձեռնարկ | Մկրտչյան Հ. | Երևան, ԵՊՀ հրատարակչություն, 2019 | |
92 | Հոգեբանական հետազոտությունների պլանավորում (Դասախոսություններ) | Հովհաննիսյան Ս. | Երևան, ԵՊՀ հրատարակչություն, 2019 | |
93 | Բռնության և զոհի հոգեբանություն Ուսումնամեթոդական ձեռնարկ | Միքայելյան Մ. | Երևան, Ճարտարագետ, 2016 | |
94 | Երիտասարդների սպառողական վարքի բնութագրիչները | Սարգսյան Լ. Հարությունյան Ս. | Երևան, ԵՊՀ հրատարակչություն, 2017 | |
95 | Ինքնատիրապետման արվեստը | Վլադիմիր Լեվի | «Հայաստան» հրատարակչություն, 1980 | |
96 | Մաթեմատիկական վիճակագրության մեթոդները hոգեբանական հետազոտություններում Ուսումնական ձեռնարկ | Գալստյան Ա. | Երևան, Հեղինակային հրատարակություն, 2015 | |
97 | Կառավարման հոգեբանության մի քանի հարցեր (Ուսումնամեթոդական ձեռնարկ) | Սահակյան Մ. | Երևան, Հեղինակային հրատարակչություն, 2015 | |
98 | Սպորտի և առողջ ապրելակերպի հոգեբանություն Ուսումնական ծրագիր Ուսումնամեթոդական ուղեցույց | Հովհաննիսյան Ս. Վ. | Հովհաննիսյան Ս. Վ., 2016 | |
99 | Ախտաբանական ֆիզիոլոգիա Դասախոսությունների համառոտ դասընթաց | Մինասյան Ս. Մ. Սարգսյան Ս. Հ. Աբրահամյան Հ. Տ. | Երևան, ԵՊՀ հրատարակչություն, 2014 | |
100 | Գլխուղեղի ռեֆլեքսները | Սեչենով Ի. Մ. | ՀՍՍՌ ԳԱ հրատարակչություն, Երևան 1951 | |
101 | Մանկան անատոմիա | Սարաֆյան Ա. Ա. | «Հայաստան» հրատարակչություն, Երևան, 1983 | |
102 | Տարիքային ֆիզիոլոգիա | Կարապետյան Ս. Կ. Շախրերյան Ս. Ա. | «Լույս» հրատարակչություն, Երևան 1981 | |
103 | Ինչպես ձեռք բերել բարեկամներ և ազդել մարդկանց վրա | Դեյլ Քարնեգի | «Գիտելիք», Երևան 1991 | |
104 | Ինչպես խթանել ներառումը հեռավար ուսուցման պայմաններում Խորհուրդներ ուսուցիչներին Մեթոդական ուղեցույց Ձեռնարկ | Սվաջյան Ա. Հ. Ադամյան Հ. Ա. Գարեգինյան Ա. Ա. Հակոբյան Լ. Գ. Մարգարյան Լ. Հ. | Երևան 2021 | |
105 | Ինչպես խթանել երեխայի ներառումը հեռավար ուսուցման մեջ Խորհուրդներ ծնողներին Մեթոդական ուղեցույց Ձեռնարկ | Սվաջյան Ա. Հ. Ադամյան Հ. Ա. Գարեգինյան Ա. Ա. Հակոբյան Լ. Գ. Մարգարյան Լ. Հ. | ՀՄԿ, Երևան 2021 UNICEF | |
106 | Հայաստանում երեխաների խնամքի և պաշտպանության համակարգի բարեփոխումների մշտադիտարկում, գնահատում և վերհանված խնդիրներին արձագանքում Մասնակցային գնահատման հաշվետվություն | Զուլֆիյա Չարիևա Հասմիկ Ղուկասյան | MEASURE Evaluation Հունվար 17-19, 2018թ, Ծաղկաձոր, Հայաստան | |
107 | Երեխաների դեմ բռնության կանխարգելում Դրական ծնողավարման ձեռնարկ | «Սեյվ դը չիլդրեն» | Երևան, «Սեյվ դը չիլդրեն», 2011 | |
108 | Ծնողների ներգրավվածությունը Հանձնարարականներ տնօրենների և ուսուցիչների համար | U-SAID, G-PRIED | Թբիլիսի, 2015 | |
109 | Բիբլիոթերապիա կամ հոգեթերապիա գրքով | Մանուկ Խաչատրյան | ՓսիԼայֆ հոգեբանական աջակցման կենտրոն | |
110 | «Արդի հոգեբանություն» գիտական հանդես | Հեղինակների խումբ | Երևան 2018, # 1 | |
111 | 7 հարց ինքներս մեզ և մեր երեխաներին հասկանալու համար | ՅՈՒՆԻՍԵՖ Խորհրդատվական հաղորդակցության և ծառայությունների կենտրոն և Պլան Վիետնամ | ՅՈՒՆԻՍԵՖ 2008 | |
112 | Մարդասիրական օգնության պայմաններում երեխայակենտրոն միջավայրի վարժությունների հավաքածու | Լեսլի Սնայդեր Վենդի Էյջեր | Վորլդ Վիժն Ինթերնեյշնլ և ԿՖՄՖ Հոգեբանական աջակցության կենտրոն, Կոպենհագեն, 2018 | |
113 | Մատչելի և օգտակար բանջարեղեն | World Vision Հայաստան | ՅՈՒՆԻՍԵՖ | |
114 | Երեխաների պաշտպանությունը բռնություններից Ձեռնարկ վերապատրաստողների և երեխաների պաշտպանության մասնագետների համար | Միրա Անտոնյան Տաթևիկ Կարապետյան | Երևան 2019 | |
115 | Երեխաների հենաշարժիչ ապարատի առանձնահատկությունները | Գրիգորյան Մ. Ե. | Մ. Հերացու անվան ԵՊԲՀ Մանկաբուժության թիվ 1 ամբիոն, 2017 | |
116 | Նյարդային համակարգի անատոմիա | Հեղինակների խումբ | ԵՊԲՀ | |
117 | «Տեսական և կիրառական հոգեբանության արդի հիմնախնդիրները» V միջազգային գիտաժողովի նյութեր | Հեղինակների խումբ | Երևան, Հայաստան, ԵՊՀ, Հոկտեմբեր 23-25, 2015 | |
118 | Երեխայի տունը | Մարիա Մոնտեսորի | ||
119 | Նախադպրոցական մանկավարժություն | Հեղինակների խումբ | ՀՀ ԿԳՆ | |
120 | Մանկավարժության տեսություն և պատմություն | |||
121 | Սոցիալական Մանկավարժություն (Բուհական Ձեռնարկ) | Հարությունյան Ն. Կ. Ղազարյան Ա. Փ. Ղուկասյան Լ. Հ. | Երևան, ԵՊՀ Հրատարակչություն, 2017 | |
122 | Մանկավարժություն | Հեղինակների խումբ | ՀՀ ԿԳՆ Կրթության Ազգային ինստիտուտ, 2008 | |
123 | Նախադպրոցական կրթական միկրոծրագրեր իրականացնող հաստատություններում ընդգրկված երեխաների զարգացման դինամիկայի գնահատման և դրա վրա ազդող գործոնների հետազոտություն | Կրթական ծրագրերի կենտրոն ԾԻԳ ՊՀ | Երկրորդ միջանկյալ հաշվետվություն, Երևան, 2017 | |
124 | Ուսուցչի մասնագիտական կոմպենտենտությունը և առանցքային կոմպենտացիանները | Գասպարյան Լ. | ||
125 | Երեխաների Մասնակցությամբ Դատավարություն Գործառնական ուղեցույց | ՅՈՒՆԻՍԵՖ, ՀՀ ԱՆ | ՀՀ Արդարադատության Նախարարություն, ՅՈՒՆԻՍԵՖ, Երևան 2017 | |
126 | Տարիքային առանձնահատկությունները երկրորդ լեզվի ուսուցման ժամանակ | Իրինե Շուբիթիձե | ||
127 | Ագրեսիայի բարձր մակարդակ ունեցող 12-14 տարեկան դեռահասների սոցիալական ընկալման առանձնահատկությունները | Գևորգյան Ա. Կ. | Հոգեկան առողջության հայկական հանդես 2013, 4(2) | |
128 | Հայ դեռահասի արժեհամակարգի փոխակերպումները էլեկտրոնային լրատվամիջոցների ազդեցությամբ | Մենեմշյան Ա. Սարգսյան Զ. Ստեփանյան Վ. | Երևան 2013 | |
129 | Ինչպե՞ս հաղորդակցվել հաշմանդամություն ունեցող անձանց հետ Ձեռնարկ Երիտասարդների համար | © 2013 «Սեյվ դը չիլդրեն»-ի հայաստանյան ներկայացուցչություն, Երևան 2014 | ||
130 | ՀՀ ՄԿՈՒ ոլորտում ներառականության ապահովում Առկա իրավիճակի նկարագրություն և խնդիրների լուծման ուղիներ | World Vision | ||
131 | Ներառական կրթությունը գործնականում | Պետրոսյան Ս. | © Պետրոսյան Ս. Ս., 2019 Երևան 2021 | |
132 | Հոգեբանական առաջին օգնության ուղեցույց | ՅՈՒՆԻՍԵՖ | 2020 | |
133 | Ներառող դասավանդում․ մենթորական աջակցություն, մեթոդաբանություն և գործիքակազմ | ՅՈՒՆԻՍԵՖ «Դասավանդի՛ր, Հայաստան» | Երևան 2019 | |
134 | Հաշմանդամություն ունեցող երեխաների կարիքները ՔՈՎԻԴ-19 համավարակի համատեքստում | ՅՈՒՆԻՍԵՖ | Ապրիլ, 2020 | |
135 | Տեղաշարժման դժվարություններ ունեցող երեխաների և դեռահասների խնամքի կազմակերպման ուղեցույց | Հարությունյան Մ. | Երևան 2017 © Հարությունյան Մ. Ռ., 2017 | |
136 | Մայրենի 1 Աշխատանքային գիրք-տետր հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների առաջին դասարանի սովորողների համար | Միքայելյան Ա. Վ. Սվաջյան Ա. Հ. | ՀՄԿ, Երևան 2021 | |
137 | Մաթեմատիկա 1 Աշխատանքային գիրք-տետր հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների առաջին դասարանի սովորողների համար | Բարսեղյան Մ. Ս. Սվաջյան Ա. Հ. | ՀՄԿ, Երևան 2021 | |
138 | «Մայրենի 1» և «Մաթեմատիկա 1» աշխատանքային գիրք-տետրերի մեթոդական ուղեցույց Ուսումնական նյութերի հարմարեցումներ ուսուցիչների համար | Սվաջյան Ա. Հ. Միքայելյան Ա. Վ. Բարսեղյան Մ. Ս. Պետրոսյան Ս. Ս. | ՀՄԿ, Երևան 2021 | |
139 | Ներառումը նախադպրոցական ուսումնական հաստատությունում Խաղեր և վարժություններ Մեթոդական ուղեցույց ձեռնարկ մանկավարժների համար | Հեղինակների խումբ | ՀՄԿ, Երևան 2021 | |
140 | Ուսուցչի օգնականի ձեռնարկ Մեթոդական ուղեցույց ուսուցչի օգնականների համար | Հեղինակների խումբ | ՀՄԿ, Երևան 2021 | |
141 | Արդյունավետ հարմարեցումներ Որակյալ կրթություն Մեթոդական ուղեցույց, ձեռնարկ մանկավարժների համար | Հեղինակների խումբ | ՀՄԿ, Երևան 2022 | |
142 | Հաշմանդամություն ունեցող երեխաների հանդեպ վերաբերմունքը Հայաստանում | Հեղինակների խումբ | Երևան 2014 © ՄԱԿ-ի մանկական հիմնադրամ, 2014 | |
143 | Ինչպես խոսել հաշմանդամության մասին | Լուսինե Գասպարյան | Երևան | |
144 | Ուսուցչի մասնագիտական կոմպետենտությունը և առանցքային կոմպենտացիաները | Լուսինե Գասպարյան | Երևան | |
145 | Մեր վախերի տարօրինակությունները | Սթիվեն Ջուան | ||
146 | Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների հետ հոգեբանական աշխատանքի ուղեցույց Մեթոդական ձեռնարկ հոգեբանների և մանկավարժների համար | Հեղինակների խումբ | «Վէլաս Պրինտ» ՍՊԸ, Երևան, 2020թ․ © Խուդոյան Ա., 2020 | |
147 | Վշտի հոգեբանություն | Սերգեյ Շեֆով | ||
148 | Կյանքի 200 դաս | Ռոբին Շարմա | ||
149 | Նեյրոլինգվիստիկ ծրագրավորումը երջանիկ սիրո համար, 11 տեխնիկա, որոնք կօգնեն ձեզ սիրահարվեցնել, գայթակղել եվ ամուսնանալ ցանկացածի հետ | Եվա Բերգեր | ||
150 | Մանկական խնդիրների հեքիաթաթերապիա | Տկաչ Ռ. Մ. | © Ռ.Մ. Տկաչ, 2008 © Հրատարակչություն «Խոսք», 2008 | |
151 | Դեռահասների հետ հոգեբանական աշխատաքի ուղեցույց մեթոդական ձեռնարկ հոգեբանների և մանկավարժների համար | Հեղինակների խումբ | «Վէլաս Պրինտ» ՍՊԸ, Երևան, 2018 | |
152 | Կարդում ենք ըստ դեմքի Ֆիզիոգնոմիկա | Թեոդոր Շվարց | «Читаем лица. Физиогномика»: Питер; СПб.; 2010 | |
153 | Մոնտեսսորի նյութեր Դպրոց փոքրերի համար | Թարգմանեց՝ Ա․ Խուդոյան | ||
154 | Հոգեբանների մտքերի հետքերով | |||
155 | Մտածի՛ր, փորձի՛ր, զարգացի՛ր | Ջիլ Անդերսոն | © Общая редакция и перевод А. Л. Шлионский, Л. М. Шлионский, Н. В. Никифорова, 1996 © Оригинал-макет «Ленато» | |
156 | Մեր ուղեղի տարօրինակությունները | Սթիվեն Ջուան | «Странности нашего мозга»: РИПОЛ классик; Москва; 2008 | |
157 | Թեթև ապրիր | Էնդրյու Մետյուզ Թարգմանիչներ՝ Օ․Մարդանյան Ա․Խուդոյան | ||
158 | «ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱ 1» Թվային շրջան Աշխատանքային գիրք-տետրի մեթոդական ուղեցույց ուսուցչի համար | Սվաջյան Ա. Հ․ Բարսեղյան Մ. Ս. Պետրոսյան Ս. Ս. Օհանյան Հ․ Վ․ | Երևան - 2023 | |
159 | «ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱ 1» Թվային շրջան Աշխատանքային գիրք-տետր հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների առաջին դասարանի սովորողների համար | Սվաջյան Ա. Հ․ Բարսեղյան Մ. Ս. Պետրոսյան Ս. Ս. Օհանյան Հ․ Վ․ | Երևան - 2023 | |
160 | «ՄԱՅՐԵՆԻ 1» Այբբենական շրջան Աշխատանքային գիրք-տետրի մեթոդական ուղեցույց ուսուցչի համար | Սվաջյան Ա. Հ. Միքայելյան Ա․ Վ․ Պետրոսյան Ս. Ս. Օհանյան Հ. Վ․ | Երևան – 2023 | |
161 | «ՄԱՅՐԵՆԻ 1» Այբբենական շրջան Աշխատանքային գիրք-տետր հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների առաջին դասարանի սովորողների համար | Սվաջյան Ա. Հ. Միքայելյան Ա․ Վ․ Պետրոսյան Ս. Ս. Օհանյան Հ. Վ․ | Երևան – 2023 | |
162 | «ԿԵՐՊԱՐՎԵՍՏ 1» Աշխատանքային գիրք-տետրի մեթոդական ուղեցույց ուսուցչի համար | Սվաջյան Ա. Հ. Սարգսյան Ս. Մ. Պետրոսյան Ս. Ս. Օհանյան Հ. Վ․ | Երևան – 2023 | |
163 | «ԿԵՐՊԱՐՎԵՍՏ 1» Աշխատանքային գիրք-տետր հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների առաջին դասարանի սովորողների համար | Սվաջյան Ա. Հ. Սարգսյան Ս. Մ. Պետրոսյան Ս. Ս. Օհանյան Հ. Վ․ | Երևան – 2023 | |
164 | «ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱ 1» Աշխատանքային գիրք-տետրի մեթոդական ուղեցույց ուսուցչի համար | Սվաջյան Ա. Հ. Օրդյան Ն․ Ա․ Պետրոսյան Ս. Ս. Օհանյան Հ. Վ. | Երևան – 2023 | |
165 | «ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱ 1» Աշխատանքային գիրք-տետր հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների առաջին դասարանի սովորողների համար | Սվաջյան Ա. Հ. Օրդյան Ն․ Ա․ Պետրոսյան Ս. Ս. Օհանյան Հ. Վ. | Երևան – 2023 | |
166 | Մանկավարժահոգեբանական աջակցության ծառայությունների նկարագիրը կրթության կազմակերպման գործընթացում Ձեռնարկ մանկավարժների համար | Սվաջյան Ա․ Հ․ Ազատյան Թ․ Յու․ Բաբայան Լ․ Ա․ Թադևոսյան Է․ Ռ․ Թադևոսյան Հ․ Վ․ Հարությունյան Մ․ Ռ․ Մանուկյան Ա․ Տ․ Մուրադյան Ս․ Վ․ Օհանյան Հ․ Վ․ | Երևան – 2023 | |
167 | Կրթության կազմակերպման գործընթացում կիրառվող աջակցող տեխնոլոգիաներ Ուղեցույց-ձեռնարկ | Սվաջյան Ա․ Հ․ Ադամյան Հ․ Ա․ Գարեգինյան Ա․ Ա․ Մարգարյան Լ․ Հ․ | Երևան – 2023 | |
168 | «Մատչելի կրթական միջավայր. ֆիզիկական միջավայրի հարմարեցումներ» Մեթոդական ուղեցույց | Սվաջյան Ա․ Հ․ Ադամյան Հ․ Ա․ Գարեգինյան Ա․ Ա․ Մարգարյան Լ․ Հ․ Հակոբյան Լ․ Գ․ Մուրադյան Ռ․ Մ․ Գրիգորյան Լ․ Կ․ | Երևան – 2023 | |
169 | Տարածքային մանկավարժահոգեբանական աջակցության կենտրոնների աշխատանքների կազմակերպման ուղեցույց Ձեռնարկ | Սվաջյան Ա․ Հ․ Ադամյան Հ․ Ա․ Մանուկյան Ա․ Տ․ Գարեգինյան Ա․ Ա․ Անտոնյան Ա․ Կ․ | Երևան – 2023 | |
170 | Ներառող դասավանդում մեթոդական ձեռնարկ մանկավարժների համար | Սվաջյան Ա․ Հ․ Մնացականյան Լ. Ա. Սարգսյան Թ. Ա. Հակոբյան Ն. Ա. Մկրտչյան Տ. Ա. Մսրիկյան Գ. Ա. Մկրտչյան Մ. Կ. Խուգեյան Ա. Վ. Պոնոմարենկո Ի. Ռ. Աբրահամյան Ի. Ս. Հովհաննիսյան Ա. Ա. Խաչատրյան Ս. Գ․ | Երևան – 2023 | |
171 | Նախադպրոցական տարիքի երեխաների վախերի հաղթահարման խաղեր և վարժություններ Ուսումնամեթոդական ձեռնարկ հոգեբանների և մանկավարժների համար | Մանուկյան Ա. | Երևան, ԱՐՏԱԳԵՐՍ, 2019 | |
172 | Գիրք | https://wordpress.org/ |